ey hüzün! her gece serenat yapma kapımda aldım seni çoktandır vardım ya sana ama, usandım dinlemekten sen müzmin çalgıcı çek git artık evimden olma bana davacı umudu sevdim ben nicedir bilirim kopmaz da aramızdaki zincir bizimki kara sevda hem de pek sahih alnımıza yazılmış ezelden kötü talih...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__HÜZÜN SERENATI__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__HÜZÜN SERENATI__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok iyi olmuş.İmla kurallarına dikkat et bence!VE şiirine daha güzel şeyler ekleyebilirsin,iyi bir konu bulmuşsun diye düşünüyorum...Notalardan falan bahset mesela...İçini acıtan notalardan
ey hüzün! her gece serenat yapma kapımda aldım seni çoktandır vardım ya sana ama, usandım dinlemekten sen müzmin çalgıcı çek git artık evimden olma bana davacı umudu sevdim ben nicedir bilirim kopmaz da aramızdaki zincir bizimki kara sevda hem de pek sahih alnımıza yazılmış ezelden kötü talih...
BENCE O KADAR DA KÖTÜ TALİH DEĞİL. ZİRA BU GÜZEL ÇALIŞMAYA SEBEP KUTLUYORUM SEVGİYLE SEVENLE KALIN HOŞÇA.
hüzün gitmez ki kara sevda varken... serenat diye duyduğumuz, kendi kalıbımıza doldurulan ayrılık notaları olmasın :) ney bile ayrılıktan inlermiş. bilmeyen onu -salt- ney diye dinlermiş! hüznün serenatı veya hüzne serenat... teşekkürler...
bizimki kara sevda hem de pek sahih alnımıza yazılmış ezelden kötü talih...
özür dilerim ama son kısım daki söz biraz agir olmuş gib..ezelden kötü talih..bu kısım biraz fazla yargilayici gibi ..kim talihi kötü yapti ? diye sorsam ...cevab verirmisiniz acaba.. saygılar güzel ben son kısmına biraz fazla takildim herhalde... ..:)
çek git artık evimden"....
hüzün kapında daim olsun... ki bitmesin bu güzel sözler, mecazlar..
dua ile...