büyüyorum. kopkoyu gecede bir gencin sesi: "iyi yürekli çocuklar kalsaydık hep, mutlu sonlu masallara aldansaydık" diyor. ve ben takvimlerde devrilmeyen günleri düşlüyorum. bilmiyorum o zamanlar yasak elmayı şimdi, bir iki, kırık dökük düşüme elma deyince çıkma diyorum. bir seraptan arta kalan oluyorum, yaşanmamış gibi yalan. büyüyorum.
sükût örtünce kadim bir hüznü, bir gencin sesi dürtüyor uyuyan devleri gidip gelen bir yankıdır, "yenildik" diyor. bir dalgakıran bulup, kendime dönüyorum akranıma bakıyorum aynada "yenilmedik" diyemiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_YENİLDİK_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_YENİLDİK_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben yeni bir şiir okuduğumda gözlerimi kapayıp öncelikle , bana ilettiği duygusunu tartmaya çalışıyorum...Ayrıntıların dışında temel ölçüt bu diye düşünüyorum. Bazende farkında olmadan tekrar ediyorum içimden defalarca beğendiğim dizeleri...Çok etkilendiğimde oluyor bu...Bana bu duyguyu yaşatan şiirler içinde sizinkilerin özel bir yeri var...Bu şiir için de geçerli söylediklerim...Hem bazı bölümleri için değil, bütünü için geçerli...
Tebrik ediyorum tüm içtenliğimle...Mutlu yıllar diliyorum size...
Şiiriniz serbest tarzda yazılmış güzel bir şiir. Karışık bir ruh hâleti çizmişsiniz şiirinizde. Hayatın karışık ve iç içe kareleri ve zıtlıklarla örülmüş imajları sîzde böyle bir duygu uyandırmış. Şiiriniz içli bir terennüm, yürekten gelen lâhûtî bir ses gibi. Şâiri kendinize has bir uslûpla tablolaştırmışsınız. Tecahül-i arif şiir boyu kendini hissettiren bir sanat. Gizli bir his hayatın bu karmaşasını, bu bilmeceyi çözüyor ve perde arkasına ulaşıyor. Ancak dikkatli bakılınca bunu seziyor kişi. Yer yer mısralar müphem çizgiler taşısa da mânâsı anlaşıldığında güzide bir ufuk açılıyor insan nazarına. Şiirinizde güzel imajlarınızdan birkaçı: “takvimlerde devrilmeyen günler, sükutun kadim bir hüznü örtmesi” en çarpıcı ve orjinal ifadelerdir. Sizden duygu ve mana dolu muhtevası güçlü şiirler bekliyorum. selam ve sevgiler sunuyoruz
zaman sorgusuz sualsiz cellat olsa da ona direnmek , hayatı acı tatlı yanlarıyla yakalamak alnımıza düşen olmalı... şiir mükemmeldi. ayrıca belirtmeden geçemeyeceğim resimle bütünleşen bir şiir.resim çok yakışmış.
hayatta hiçbir zaman yenilmemen dilğiyle. sevgimdesin....
LİZİ tarafından 12/28/2007 2:36:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
sükût örtünce kadim bir hüznü, bir gencin sesi dürtüyor uyuyan devleri gidip gelen bir yankıdır, "yenildik" diyor. bir dalgakıran bulup, kendime dönüyorum akranıma bakıyorum aynada "yenilmedik"diyemiyorum.
sükût örtünce kadim bir hüznü, bir gencin sesi dürtüyor uyuyan devleri gidip gelen bir yankıdır, "yenildik" diyor. bir dalgakıran bulup, kendime dönüyorum akranıma bakıyorum aynada "yenilmedik"diyemiyorum.
hangimiz yenilmedik sevgili şaire.....güzel sorgulamışsın bunu dizelerde... kalemin daim olsun........... sevgimle..........