Nefesi bi çekiyorum içimee.. Derinlemesine.. Sonra bırakıyorum.. yavaşça... Evet.. bu da gitti... Bir nefes, bir adım.. Yaklaştım sana ölüm..! Korkmuyorum.. Şah-matt... Sen benimsin ey ölüm.. Bende senin..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEFES şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEFES şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen düşünmeden edemiyorum acaba hayat ölümden daha mı zor Sahi aklıma gelmişken çok sevdiğim bir hadisi şerifi nakletmeden geçemiycem Dünya müslümanın cehennemidir buyurmuş Resullullah Gerçekten insan bazı şeyleri çözüp manevi lezzetlere uzanınca dünya bir nokta da yetmez oluyor E insan aradığını burda bulamayınca bir nevi cehennem olmuyor mu dünya ......... Tabi bu demek değil ki herşeyden vazgeçip ölümü bekleyelim Bence asıl güzellik bir çocuğun bayramı beklemesi gibi beklemek ölümü Hazırlanmak ümid etmek Söylenecek çok şey var bu şiir üzerine Yüreğinize sağlık Huzur ve sağlık dolu günler selametle........
Annesinin hakimiyetini bilmesine rağmen kafa tutan çocuğun çaresizliğini ve masumiyetini hissettiriyor bana bu dizeler.. yoksa ölüme ve ötesine kafa tutmak ne haddimize.. dünyada yaşamayı becerememişken...
Nefesi bi çekiyorum içimee.. Derinlemesine.. Sonra bırakıyorum.. yavaşça... Evet.. bu da gitti... Bir nefes, bir adım.. Yaklaştım sana ölüm..! Korkmuyorum.. Şah-matt... Sen benimsin ey ölüm.. Bende senin..
Güzel anlamlı akıcı bir şiir okudum der,
Sizi kutlarım.