(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YEŞİLLER ISLANSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YEŞİLLER ISLANSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
artık sen yoksun ya, yeşiller ortada kaldı, bahara daldı.
istemiyorum, artık baharı kış gelsin.
yağmur yağsın gözlerin ağlasın, yeşiller ıslansın.
Yeşil,yemyeşil ,anlamlı ve çok güzel bir şiirdi değerli şairem.Fakat sevilen yanında olmayınca,insan yeşil güzellikleri de göremiyor.Tebrik ederim,var olun.Selam ve sevgilerimle..
Güzel yüz ve güzel yürekten gelen mesaja ,gönülden teşekkürler....sevgiler yeşil gözler eşime ait ve ben 42 yıllık evliyim.hala ona şiir yazmak, bilmem ki nasıl bir sevgidir yüreğimde ki..bende çözmüş değilim .aşk bizi hiç terk etmedi....iki çocuk iki toruna rağmen,ben yaşlanmayan bir gönülüm işte sizinle paylaşmak istedim.
Şiir dost'u arkadaşım,yeşil gözlü sevgili 42 yıllık eşim,ona kıyamam tabii ama şiir öyle çıktı yüreğimden,yorumunuz benim için önemli teşekkür ederim.selamlarla...
artık sen yoksun ya, yeşiller ortada kaldı, bahara daldı.
istemiyorum, artık baharı kış gelsin.
yağmur yağsın gözlerin ağlasın, yeşiller ıslansın.
serapertence[gönülle sohbet]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Nekadar güzel işlemişsiniz yeşil konusunu güzel şiire sayın Ertence. Biliyormusunuz ben bir yeşil tutkunuyum. Bayılsam bile, yeşilliklerde ayılırım. Hele de gözlerdeki yeşile,zümrüt yeşil gözlere nekadar çok yakışır yeşil. Ve ben mest olurum o yeşil rengi izlerken. Öyle de bir şiirim var yeşil üzerine. Okumanızı isterim. beğeneceğinizi umarım. Çok güzeldi şiir yine beğeniyle severek okudum. Kutluyorum sizi esenlikler ve yeşillikler arasındaki mutluluklarla kemal polat
kempol tarafından 4/22/2010 12:46:33 AM zamanında düzenlenmiştir.