(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KOŞARIZ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KOŞARIZ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili can dost Fazıl bey gardaşım, İçten ve özden gelen sözleriniz, dileklerinizle şiirinizden daha çok dikkati çekmişsiniz.Şiirinizi de kutlarım başarılar.Paylaşmaktan mutlu oldum.Sevgilerimle.
Ben de çok beğendim öyle sözler ki yanında müzik olsa çok rahat ritm tutulacak melodi dahi olabilir. Çünkü çok estetik, akıcı ve kulağa hoş gelen bir ses uyumu var teşekkürler paylaşımınız için. Kutlarım. Saygılar...
Eller ile, diller ile, Seher vakti yeller ile, Güzel açmış güller ile, Hakk’a koşarız, Halka koşarız.
Sazımızla sözümüzle, Hiç sönmeyen közümüzle, Saf tertemiz özümüzle, Hakk’a koşarız, Halka koşarız.
Azımızla, çoğumuzla, Varımızla, yoğumuzla, Bayrağımızla, tuğumuzla, Hakk’a koşarız, Halka koşarız.
Serbest olduğu halde sanki halk şiiri tarzında bir lezzet. Gülce akımın amacı olan tarzları kaynaştırması gibi. Haz aldım, kutluyorum kalemi. Saygımla...
değerli şiir dostu güzel ve doğru sözler kulanmışsınız gerçekleri bilir elbet her kul çok sevdiğim bir söz vardır''ecel kapını çaldığında ah vah edip inleme zaten o geldiğinde gitmiş olacaksın'' Hakka koşarız ki tabiiiiiiiiii varolun kaleminiz kavim olsun saygılarımla zaralıcan
Varımızla, yoğumuzla,
Bayrağımızla, tuğumuzla,
Hakk’a koşarız, hocam yüreğine sağlık