(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DESEYDİNİZ ÇOK DAHA GÜZEL OLURDU. CAHİL SİZİ BIKTIRMIŞ ANCAK ŞİİR BİZİ BIKTIRMADI. ZEVKLE OKUDUK. DAHA GÜZEL OLAMAZ MIYDI? ELBETTE OLURDU. MESELA BENİM DÜZENLEDİĞİM GİBİ. YİNE DE TEŞEKKÜRLER 100 ÜZERİNDEN 55 ALABİLECEK ŞİİİRNİZ İÇİN.
Öncelikle bu kadar açıksözlü ve eleştiriyi değerli gören bir kişi olduğunuz için gerçekten de çok teşekkürler.
Şiiri önemseyen çok gördüğümüzü fakat eleştirilmekten korkmayan ve eleştirmne bu kadar çok rahat eleştiri imkanı sağlayan şaiir çok fazla görmediğimizi söylemek zorundayım.
Adeta beni övmekten daha çok eleştirirseniz ben o kadar sevinirim çünkü yararlanıp kanatlanırım diyorsunuz.
Şimdi gelelim şiire.
Bir kere ilk bakışta basit gibi, görünen bir hece şiiri olmakla beraber kısmen içerisinde güzellikler de barındırmıyor değil.
Kafiey yapısı sağlam olmakla beraber kafilendirme sıradan ve bildik. Tokluğu/ çokluğu/ yokluğu ya da başa/yaşa/ maşa gibi...
Bu şiirde nakarat kısmının hep BIKTIRIR BENİ CAHİL şeklinde olması da beni bıktırdı açıkcası.
Bıkmamamız için "Bıktırır beni cahil/ Baktırır beni cahil vs şeklinde olsaydı daha güzel olurdu.
Bu şiir 7'li hece ölçüsü ile ayzılmış. Bu tür şiirler en kolay yazılan şiirledir ve genellikle aşık tarzı şiirlerde kullanılır. Özellikle atışmalarda da çok karşılaşmak mümkündür.
Peki bu şiirde hiç mi güzel bir kısım yok derseniz size haksızlık olmaması için var diyorum ve aşağıdaki iki mısrayı ilginize sunuyorum: