(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ALBAYRAK/ismiyle de mükemmel, güzel duygu ve övünçle yazılı şiiriniz çok harika olmuş. . Şeref ve gururumuz Ayyıldızlı albayrak
Asaleti görürüz, Gölgesinde yürürüz, Güneş gibi ışılar,
Şehitlerin kanıdır Gökyüzünün şanıdır. Hepimizin canıdır, Ayyıldızlı albayrak! Bir birini tamamlayan bu güzel şiiri ismiyle de BATRAK olarak süsleyen değerli yüreği içten tebrik ediyorum elinize gönlünüze sağlık olsun değerli şiir dostu şairim… ..
Değerli şair kardeşimi kutluyorum.Mükemmel bir bayrak şiiri okudum kaleminizden gerçektende güzeldi.Şiir yolunda başarılar diliyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
gönderde bayrak varsa bir de rüzgar tatlı talı esiyorsa seyri keyiflidir.. sert de olsa esen rüzgarın içinde dalgalanarak yaşamaya devam eden bayrak zevk veriri ruha..seyredene ve sevene..
herbayrak sevenine güzeldir.. hakedilen bayraksa güç ve kudret verir ruhlara..!
güzel bayraklar güçlü bayraklar kudretli bayraklar vardır dünya devletlerinde..
bayraklar uğruna savaşlar vardır halen..!
albayrak bizim..albayrak anadolunun .albayrak türkün zevki..keyfi..gururu ve kudretidir..!
o varsa vardır vatan ve özgürlük o varsa vardır memleket kokan şiirlerin tadı bir başka hele inanarak yazılmışsa işte bunu görmek daha bir mutlu ediyor insanı varol şair kardeşim sağol... sevigler saygılar
Harika.Kutlıyorum yazan yüreği. Hepsi güzel ama arada bir milli duygulara da seslenmek lazım değil mi? Yoksa Allah korusun duygularımız dumura uğrarsa, uğratılırsa halimiz nicolur.Saygılar sunuıyorum.
Bir milletin, millet olduğunun en büyük göstergesidir bayrak. O varsa vardır millet , yoksa yoktur. Her ne kadar bazı geri zekalılar bez parçası olarak algılasa ve Türkiye'den de buna katılanlar olsa bile benim saf halkım,bayrağının değerini biliyor, bilecektir. O bayrak ki bugündür, gelecektir/ona uzanan eller, eninde sonunda kesilecektir. Saygıyla.