Ruhumun dar odalarından aşk ağacına, Her yaprağı umut yüklü kaç şiir astım? Yokluğunun cezvelerinde özlem tüterken, Yarama en acı tütünleri bastım. Yıllar sırtımızdan vurup geçerken, Aşkın menfur planı çıktı gün yüzüne. Üzerine ölü toprağı serpilmiş sevda, Ağırlığını taşımaktan yorulduk diye, Miras olarak, ayrılığı verdi hediye. Veda şarkısı öncesi bu sessizlik, Ruhumun dizginlerini parçalıyor. Kan damlıyor, beyaz lâleye…
Hayata tutunduran gözlerin nerde? Bıçak pırıltısı hüzünlerle bakıyor. Hani mutlu kapanacaktı son perde? Kekremsiye çalıyor suskunun tadı. ‘Sonsuza dek’ sözleriyle hiç yüzleşme! Verdiğin tüm sözlerin başı yerde. Sen ey yitik düşlerimin prensesi! Vurdumduymazlığınla saldın mı derde? Vefalı bu adamın, kesilse son nefesi; Ve yarılsa ortadan göğüs kafesi, Görecekler ki, kanında ‘yâr’ akıyor. İsimsiz olsun son şiirimin adı; ‘Ayrılık’ kelimesi, içerimi yakıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İsimsiz Şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İsimsiz Şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selam bugün tesadüfen sayfana konuk oldum güzel aynı zamanda güllerden önce yüreginizde hüzün bulutları açmış şiiriniz tebrik eder tam puanımla size bir demet ısparta gülü bıraktım sayfanıza iyi bakın soldurmayın
Hayata tutunduran gözlerin nerde? Bıçak pırıltısı hüzünlerle bakıyor. Hani mutlu kapanacaktı son perde? Kekremsiye çalıyor suskunun tadı. ‘Sonsuza dek’ sözleriyle hiç yüzleşme! Verdiğin tüm sözlerin başı yerde. Sen ey yitik düşlerimin prensesi! Vurdumduymazlığınla saldın mı derde?
Değerli dost yürekteki sitem dalgaları sağanak olmuşta mısralara düşmüş.Her yanı sevda her mısrası özlem her kelimesi arzu kokan şiiriniz yüek dağlıyor.Kullandığınız akıcı dil şiiri sonuna kadar heves ve merakla okutuyor.Kutluyorum arkadşım.