Ben gölgene sevdalı bir bulut, Seni sevmekten sanık yüreğime, Diyorsun ki, unut! Aşk tüten gözlerin, Öyle bakmıyor güzelim, bakmıyor. Avuçlarında kaybolurken zaman, Diyorsun ki, bitsin! Ne kadar kanatsa da sözlerin, Veda soluyan buhur nefesin, Öyle çıkmıyor güzelim, çıkmıyor. Her alev, önce kendi külünü eler, Ömrüne ferman biçen rüzgârda. Sevdanın en harlı yangınına Odun taşımak mıydı günahım? Diyorsun ki, aşkımızın köküne, Bir kibrit çakalım gitsin! Kömür külünden daha siyahım, Köze ne yapar ki kibrit alevi? Yakmıyor güzelim, yakmıyor. Ayrılık sözlerini çiğneten nedir? Neden geceye döndü sabahım? Diyorsun ki, elveda! Hâlâ ben atan göğüs kafesin, Seni takmıyor güzelim, takmıyor. Güle güle derken, titriyor sesin; Neye yarar son eyvahım? Vefasız aşklar kütüğüne, İstesen de pamuk ellerin, Çivi çakmıyor güzelim, çakmıyor. Diyorsun ki, benden bu kadar! Bilirim ki geçmez senin hevesin; Yüreğimde hüzzam çalsa da ahım, Şairlik gururumla gözümden yaşlar, Akmıyor güzelim, akmıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Diyorsun ki, Unut şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Diyorsun ki, Unut şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Diyorsun ki, benden bu kadar! Bilirim ki geçmez senin hevesin; Yüreğimde hüzzam çalsa da ahım, Şairlik gururumla gözümden yaşlar, Akmıyor güzelim, akmıyor.
Sabah mahmurluğunda bu bıçak yarası gibi şiir neyin nesi arkadaşım.İsterdim ki sabah mahmutluğu çekeyim biraz.Oysa ki şiiriniz tokat gibi patladı suratımda.Hüzün de olsa harika bir şiir demekle mükellefim boynumun bocu.Benzetmekler dil konu baş son bütünlüğü.Harika arkadaşım inanın yürekten kutluyorum.
HATAYLI tarafından 4/16/2010 10:57:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli dost acele bir şevkle yazdığım yazı idi etkiliyorum seçmenizle gurur dydum teşekkür ederim.Hatlarım olmuş düzelettim.Tekrar teşekkürler arkadaşım.