Suskunluk, yol ayrımının en sancılı anıymış. Her notası hançermiş kırık türkülerin; Cellât gibi boynumu vururken zaman, Ayrılık, lâlezarımın en acılı yanıymış.
Cam silmesi kadar kolay değilmiş, Yüreğe çakılı yerden silip atmak. Tenin başka tenlere candır bilirim, Ters lâleler gibi boynun eğilmiş; Mesleğin mi seven yürekleri kanatmak? Gönlün hep kedere meyilmiş; Sultana yakışır mı çamura yatmak? Sana susayan ruhumu çağır gelirim; Şairin kaderidir, en acı zehri tatmak.
Sen kaçmaktan üşenmedin, Ben ise yazmaktan. Bir tutam sevgiyi, dünyaya değişmezken, Sonunu hiç düşünmedin. Bıkmadın, usanmadın; Aşkın mezarını kazmaktan.
Şimdi zil takıp oynasın, Adaklar adasın kemgözler. Beyaz kâğıdın keskin kenarıyla, Uzaklarda bir yürek paralanıyor. Dil susmuş, divitten damlıyor sözler; Bir masalın gizemi aralanıyor.
Her gidiş, bir tükeniş değildir; Vefa çeşmesinden içmemişse yâr. Bir tırtılın kozasında beklemesi kadar, Yüreğimin sevgi kırlarında barınmadın. Papatya tarlalarıma yağarken kar; Bu mağrur adama sarılmadın. Koptu hayat filmi, aşağısı yar; Hâlâ ızdırab gülşeninden arınmadın. Susuyorum, yüreğimde yangın var! Ayrılık gömleği, yorgun bedenime dar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Susuyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Susuyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Suskunluk, yol ayrımın en sancılı anıymış. Her notası hançermiş kırık türkülerin; Cellât gibi boynumu vururken zaman, Ayrılık, lâlezarımın en acılı yanıymış.
DEĞERLİ ŞAİR SAYFANIZDAN ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM TEBRİK EDERİM.PUANIM TAMDIR.
"Susuyorum, yüreğimde yangın var! Ayrılık gömleği, yorgun bedenime dar." şairin yüreği yaralı ki hemde ne yaralı. acı süzülmüş mısralarda ilmek ilmek sökülmüş derdini tasasını. vah anam vahhh.. tebrik ve teşekkürlerimle...
Hüzünle yazılmış hasret dizeleri anlamlı ve güzel sevgi şiiri hasret çekmek zor tabiki belki sabırların sonu selamettir şairi ve şiiri kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Her gidiş, bir tükeniş değildir; Vefa çeşmesinden içmemişse yâr. Bir tırtılın kozasında beklemesi kadar, Yüreğimin sevgi kırlarında barınmadın. Sitem ve ayırlık şiiri kanatıyor yüreğiKutluyorum arkadaşım.
Her notası hançermiş kırık türkülerin;
Cellât gibi boynumu vururken zaman,
Ayrılık, lâlezarımın en acılı yanıymış.
DEĞERLİ ŞAİR SAYFANIZDAN ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM TEBRİK EDERİM.PUANIM TAMDIR.