Bahar geldi her yan rengarenk çiçek Nergizler, kardelenler soldu Sıra şimdi sümbüllerde, lalelerde Ağaçlar yaprağa durdu Sevdalılar dile vurdu sevdalarını Bir kazma sapı da Çiçeklenme hayali kurdu ha kurdu! GÜHER -
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çiçek çiçek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çiçek çiçek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Samimiyetiniz şiirin bütününe yansımış... Şiir ikliminizde mis kokulu güller açmış... Yüreğinizden çağlayanlar ulaşıyor yüreğimize... Gönül bahçeniz her zaman şiir gülleriyle yeşersin... Şiir gülleriniz ve gülistanınız daim çiçekli kalsın... Tebrikler... Teşekkürler...
Evet kazma sapı da çiçek mi açar mış ? Yani umudun da ihtimaller dahilinde olması lâzım. Harikulade bir eserdi.Tüm içtenliğimle kutluyorum gönül emeğinizi. Sevgi ve saygılarımla.
neden olmasın..??? kazma sapı olmak suçmu. şimdi moderin teknoleji herşeyin çaresini bulmuş.. kazma sapıda gül açar... hemide gül gibi kokar.. hemide bülbüller konar tepesine... yeterki ayağını toprağa sürsün...kendini bilsin. taştan filiz atan gül, niye kazma sapından atmasınki.. kazma sapı da nihayetinde bir dal dan filiz attı bu dünyaya.. onun kalbi yokmu yaaaa...?
Bahar geldi her yan rengerenk çiçek Negizler, kardelenler soldu Sıra şimdi sümbüllerde, lalelerde Ağaçlar yaprağa durdu Sevdalılar dile vurdu sevdalarını Bir kazma sapı da Çiçeklenme hayeli kurdu ha kurdu!
anlaşılan kazma sapı çok bekleyecek çiçeklenmeyi..harika bir şiirdi dost..kutlarım.. sevgim ve saygımla..
Umut edecek hisleri varsa demek henüz bir çıkar yolu var bu işin. Hadi bakalım hayırlısı .
Kaleminize sağlık...