(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk ile yakarış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk ile yakarış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim kimi anlamış ki zaten? :)) Kim kendini yüreğini tam çözebilmiş, anlayabilmiş ki? Kendini tanıyamaz bilemezken, yapmam dediklerini yaparken insan, kaldı ki bir başkasını, tanımak/anlamak da mümkün mü? :)) Aşk denilense zaten bilinmez:)) Bilinmeyenli denklem:)) Ne tanımı var ne de tamlanabilmesi:)) Bunca karmaşa, karışıklık arasında normal değil mi insanın kendi kendine, kendi aleminde konuşması:)) Boşverin tartıp, ölçmeyi, biçmeyi:)) Seviyorum diyorsa yüreğiniz, sevdanıza sahip çıkın, haykırın sevdanızı yeter... Keyifle okudum dizelerinizi.. Saygı ve sevgilerimle...
Çok teşekkür ederim..Renklendirerek ve sözlerinizle onurlandırmışsınız.. Bu güzel iltifatlarınız karşısında izninizle biraz şımaracağım:)) Yakışmış gibi mi ne sanki bana da pembe:)) Dilerim hayat denilen de ömrünüze sunsun tüm pembelikleri:))
Gönlüm, özlem zaten, gönlüm de ben. Uzakların ölçüsü, değil ki karış. Ben de ölçü, aşk ile yakarış... çok güzel bir eser hemşerim ....... saygılar........
saygılar ...