Sonu olmayan bir cümleydin dilimde Sana asla nokta koyamam sanmıştım Öylesine büyütmüşüm ki seni gözümde Şimdi tozlu rafdaki hikayemin en son satırısın..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA, EVET EVET SANA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA, EVET EVET SANA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana evet sana demek Sen ona diyorsun demek O cümleyi keşke hep söylesek Hiç noktalanır mı tabii ki söylesek Büyütmeden görünene desek Son satır eylemesek!
Sevsek, sevilsek ve sevebilsek Sevginin, sevilmenin kıymetini Sevip de sevilirken bilebilsek Sevgiyle yaşayıp, sevgiyle ölebilsek!
Sonu olmayan bir cümleydin dilimde Sana asla nokta koyamam sanmıştım Öylesine büyütmüşüm ki seni gözümde Şimdi tozlu rafdaki hikayemin en son satırısın..
Bir kıt'a ama bir kitap dolusu sözlerden daha etkili bir duygu sağanağı vardı güzel sayfanızda. Suya hasret kalmış, serabın girdabında hayaller dünyasına dalmış kervanların beklediği yağmurlar gibiydi şiiriniz. susuzluğumuzu giderdi, vuslâta giden yolda. Kutluyorum duygularını. içinde hüzün çiçekleri büyümüş olsa da.Can kızım hep doğruları söylemiş ve söylemeye devam edecektir. Çok fazla uğrayamasam da sayfanıza, Unuttum sanma sakın, Sevginiz yüreğimdedir ve hep orada kalacaktır. Allaha emanet olun,
Gördüğüm rüyamı hep hayra yormuş. Arada sırada sayfamda durmuş, Canankarakız'ım hâlimi sormuş, Gördün ahvâlimi ne haller olmuş...............Kardelen26
Kendini bilmez günler geçirirsin Avare hayata alışmışsındır, Gülersin, ağlarsın Ama gün gelir anlarsın Başın bir nebze daha eğilir aklının ağırlığından Ve taşlara vurmak için bile kaldıramazsın…
tozlanan raflarda aslında biziz en dokunulmayacak yerlere kaldırıp koysakta aşkı olmuyor bir yerlerinden hayatın tekrar geliyor bize acıyla kızgınlık anında yazılmış dizelerde bile umut saklıyoruz...