(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIZIMA.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIZIMA.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İ çim eriyor güzel yüzüne baktıkça.. R uhum huzurla doluyor sana sarıldıkça.. E rdim sonunda o güzel muradıma.. M utluyum ben,çok şükür Allah’ıma işte en kutsal sevgilerden biri de böyle evlat sevgisi...Allah sevginizi ve ömrünüzü uzun eder inşallah efendim...yürekten kutlarım..sevgi ve saygımla...
İ çim eriyor güzel yüzüne baktıkça.. R uhum huzurla doluyor sana sarıldıkça.. E rdim sonunda o güzel muradıma.. M utluyum ben,çok şükür Allah’ıma.. . ( TABİ ÜSTADIM ALLAH ŞİRİN BİR . CENNET KAÇKINI( HURİ ) SİZE BAĞIŞLAMIŞ UZUN ÖMÜRLÜ SAĞLIKLI EVLATLAR NASİP EYLESİN .
İ çim eriyor güzel yüzüne baktıkça.. R uhum huzurla doluyor sana sarıldıkça.. E rdim sonunda o güzel muradıma.. M utluyum ben,çok şükür Allah’ıma ALLAH ACISINI GÖSTERMESİN..MUTLULUK YOLUNUZ OLSUN ..İREM KOKAN YÜREĞNİZE SAĞLIK.
Allah'ın biz insanlara verdiği bir yürek manasıdır ki, evlada farklı bakılıyor. Yürek içinden, gönül gözünden, gerçek özünden . Kelimelerle izahı çok zor , zorlasamda olmuyor, olamıyor işte. Bunu şiirle izah etmişsiniz. Kutluyorum güzel yüreğinizi. Size sevgi ve saygı sunuyorum.
ablam.. ne kadar hoş anlatmıssın sevgini.. ama ne desem bilemedim.allah sana da kızına da uzun uzun ömürler versin.allah sizi hiç ayırmasın..bnm yerime öpersin canancım.sevgiyle kal.semih
İ çim eriyor güzel yüzüne baktıkça.. R uhum huzurla doluyor sana sarıldıkça.. E rdim sonunda o güzel muradıma.. M utluyum ben,çok şükür Allah’ıma.. ********************************************************************** İ lkgöz ağrın, gül çiçektir bakışı. R uhuna sürûrdur, sana akışı. E lmas yüreğinin, çoktur yakışı M utlu eder, leylâkları takışı............Kardelen26
İrem kızımıza bir şiirde benden. Ne güzel bir ismi var annesi, kendiside pek güzel Maşaallah Allah nazardan, kem gözlerden korusun. Ömrü irem bağları gibi hep güzellikler içinde geçsin. Saygılar sunarım, Annesinin sevinç kaynağına.
İ çim eriyor güzel yüzüne baktıkça.. R uhum huzurla doluyor sana sarıldıkça.. E rdim sonunda o güzel muradıma.. M utluyum ben,çok şükür Allah’ıma.. ..................................................... sevgili ireme mutluluklar dilerken allah her evladı anneye babaya bagışlasın sizin gibi bir annesi oldugu için şanslı olmalı çok içtendi ve anlamlı kutlarım
Allah herkesin yavrusunu onlara bağışlasın.Acılarını göstermesiz.Dünyada hiçbir şeyle mukayese dahi edemeyeceğim tek sevgi bu...Aşkı bile anne oldukan sonta ikinci plana attım. Kızınızız adının da İrem olması güzel bir tesadüf.Size ve ailenize sonsuz mutluluk ve saygılar.. Sevgimle..
İ çim eriyor güzel yüzüne baktıkça.. R uhum huzurla doluyor sana sarıldıkça.. E rdim sonunda o güzel muradıma.. M utluyum ben,çok şükür Allah’ıma Ah evlatlar varya içimizde kalbimizde bizim için değeri ölçülemeyecek derecedir. Sizi kutluyorum Sayğılar