(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİMİ İFADE ETMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİMİ İFADE ETMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendini bilen zaten bütün iyi ve doğru olanı kendi eksenine toplar, görmek ve duymak istediği gibi algılamaz hayatı, hayatın sizin gibi gerçeği olur. Düşüncelerinizi ve yansıttığınız şiirlerinizi beğeni ile okuyorum. Yolunuz hep açık olsun. Saygılarımla...
kendimi görerek yol almaya çalışıyorum coğrafyalarda bastığım yeri kucaklarım gittiğim memleketi öpücüklere boğarım
doğru söze ne denir ki? insanın önce kendini görmesi lazım... kendindeki eksiklikleri, olumlu olumsuz yanları... kendini gören insan ancak başkalarını da görebilir...
kendimizi tanımalıyız önce... nasıl biriyiz... nedir bizi mutlu eden... merhaba demek ise önce biz merhaba diyelim değil mi* sonra göreceğiz ki merhaba diyenlerimiz artacak...
kendimi bilerek hareket ediyorum insanlar arasında pozitif olanları dünyama kabul ederim negatif duranları kişiliğimle etkilerim
kendimizi bilelim... herşeyi de bilmesek te olur... kendimizi bilelim ki birileri sonra bize haddimizi bildirmesinler...
ve kendimi ifade ederek söze başlıyorum laflarımı dinleyenleri bağrıma basarım gaflarımı gözüme yüzüme bulaştıranları kul hakkına asarım
ne şanslıyız ki konuşabiliyor, yazabiliyoruz... kendimizi ifade etmenin en güzel yolları bunlar...
düşündürücü etkileyici bir şiirdi tbrkler... selam ve saygılarımla...
fusfukara tarafından 4/2/2010 10:05:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
HARİKASINIZ. SİZİ OKUMAM LAZIM. SİTEDE YENİYİM. İLK YORUMU SİZE YAZDIM. HAYIRLI GELECEĞİNE İNANIYORUM. ÇÜNKÜ DÜŞÜNEN İNSAN OLDUĞUNUZ BELLİ DÜŞÜNCE SİZİ DE BENİ DE HEDEFLEDİĞİMİZ NOKTAYA ULAŞATIRACAK EMİNİM. ŞİİRİNİZ GÜZELDİ. TEŞEKKÜRLER