(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT HER ZAMAN GÜZEL DEĞİLDİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT HER ZAMAN GÜZEL DEĞİLDİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ama uğraşımız budur ki hayat her zaman güzel olsun başka yolu yok hayat her daim güzel olacak çünkü biz şiir yürekliler varız artık biz hayatta ndeğil hayat bizden çekmeli diyorum...
güzelleştireceğiz çabamız bu ve hayatın başka şansı yok ipler bizim elimizde....
nasılsa çıkış varsa yaşamda inişte mutlak, diye düşünerek hayatımızda ki güzellikleri günü gününe yaşamlıyız.. Rabbim kullarına çekemeyeceğinden fazla yük yüklemez . Ki bir hadiste "bir diken bile batsa günahlarınıza kefaret olur" buyuruyor güllerin efendisi (sav).
teşkkkk yine güzel bir şiir okdum..kısa ama anlamıydı.. saygılar..
mutluluklar bazen beni de korkutur... arkasından ne gelecek acaba derim... çok mutlu olmaktan korkuyorum... çünkü ya çok kısa sürüyor ya da çok güldüğümde ağlıyorum sonunda... gülüşlerim, kahkalarım cezalandırılıyor mu ne?
hayat her zaman güzel olmuyor... haklısın şair... ama dümdüz bir yolda yürümeye benzerdi o zaman hayat... inişi, çıkışı, virajı olmayan... arada zorluklar olmalı ki, arada engebeli arazilerdn geçmeliyiz ki, güzel günlerimizin kıymetini bilelim... onlara sarılalım... hastalıklar olmasa sağlığımızın kıymetini biliyor muyuz... herşey insanlar için... doğana sevinir ölene üzülürüz... doğar ve ölürüz...hayatı severiz bütün bunlara rağmn...