(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİRLE DEMİ DEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİRLE DEMİ DEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hitap gelir ikra sermaye mana Besmele mücevher olur her cana’a Hak aşığı mücaz dil sırrından bana Aşkınla sevgimi düzle demi dem ******************* Gönlünüz varolsun... Takdirlerimle efendim!
Hitap gelir ikra sermaye mana Besmele mücevher olur her cana’a Hak aşığı mücaz dil sırrından bana Aşkınla sevgimi düzle demi dem *** Taşıdığı değer oldukça büyük bir şiir. Çok güzeldi,ruhumuza hitap etti. Tebrik ve takdirlerimle,saygılar...
Çok manidar aşk kanatlarıyla hakikate uçmuş bir şiir,bu mısralarınızı okuyunca Lemalar adlı eserda İsm-i Hay la ilgili iktibas ettiğim yer hatırıma geldi selam ve hürmetlerimle
"Evet, nasıl ki hayat bu kâinattan süzülmüş bir hülâsadır. Ve şuur ve his dahi hayattan süzülmüş, hayatın bir hülâsasıdır. Akıl dahi şuurdan ve histen süzülmüş, şuurun bir hülâsasıdır. Ve ruh dahi, hayatın hâlis ve sâfi bir cevheri ve sabit ve müstakil zâtıdır. Öyle de, maddî ve mânevî hayat-ı Muhammediye (a.s.m.) dahi, hayat ve ruh-u kâinattan süzülmüş hülâsatü'l-hülâsadır ve risalet-i Muhammediye dahi (a.s.m.), kâinatın his ve şuur ve aklından süzülmüş en sâfi hülâsasıdır. Belki maddî ve mânevî hayat-ı Muhammediye (a.s.m.), âsârının şehadetiyle, hayat-ı kâinatın hayatıdır. Ve risalet-i Muhammediye (a.s.m.), şuur-u kâinatın şuurudur ve nurudur. Ve vahy-i Kur'ân dahi, hayattar hakaikinin şehadetiyle, hayat-ı kâinatın ruhudur ve şuur-u kâinatın aklıdır.
Evet, evet, evet! Eğer kâinattan risalet-i Muhammediyenin (a.s.m.) nuru çıksa, gitse, kâinat vefat edecek. Eğer Kur'ân gitse, kâinat divane olacak ve küre-i arz kafasını, aklını kaybedecek, belki şuursuz kalmış olan başını bir seyyareye çarpacak, bir kıyameti koparacak"
HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ YÜREĞİNİZİN SESİ YÜREĞİMİZE ULAŞTI. GÜL GİBİ GÜZEL ŞİİRLERİNİZİ GÜZEL GÜZEL OKUYORUZ. MUTLU OLUYORUZ ŞİİRLERİNİZİN GÜZELLİĞİ İLE. TEBRİKLER. TEŞEKKÜRLER. SELAMLAR.