Şiddetli akan suya hiç direnme arkadaş Yaşamında değişen bir şey olmaz arkadaş En üst ile en alt yine sudur, bak derine Bırak sürüklesin seni mutlak kaderine.
Bir çıkar uğruna vazgeçme öz inancından Yetkin varken, sakın taviz verme mizacından Tarafsız isen, saygı duyar dost ile düşman Bir kez dahi şaşma, takarlar tasma ey şişman.
Tartışılmaz sanma süslü makam kelamını Haklıdan yana esirgeme hak selamını Yanlışa doğru, doğruya yanlış diyen zalim Şeytanın esiri bir ruhsuzdur, sanma âlim.
Her yıktığın ocak, kaybettiğin değerdir Riya ile yükselene, takılan eğerdir Şakşaklar arasında dallanmış üç, beş kişi Dalkavuk beslemez, adam bildiğim er kişi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Alkışlar Arasında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Alkışlar Arasında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HANİ NERDE EĞİTİM,HANİ SAĞLIK, ADALET DAHA YENİ KESİLDİ CEHENNEME BİR BİLET ATASINDAN KALANLA BÜTÜN DÜNYA DOYARDI ÇARÇUR ETTİ BİTİRDİ LAKİN AKILSIZ VELET
GÖZÜM GÖNLÜM AÇILDI USTA MÜKEMMEL ŞİİRİNİZDEN.SİZ DE OLMAZSANIZ KİM YAZACAK BU ASİL ŞİİRLERİ.ALLAH EKSİKLİĞİNİ GÖSTERMESİN...
Bir çıkar uğruna vazgeçme öz inancından Yetkin varken, sakın taviz verme mizacından Tarafsız isen, saygı duyar dost ile düşman Bir kez dahi şaşma, takarlar tasma ey şişman. *** Baştan sona doğru sözler... Ne denilebilir ki.
Tebrikler yüreğinize Selim Bey. Saygıyla selamlar.
Her yıktığın ocak, kaybettiğin değerdir Riya ile yükselene, takılan eğerdir Şakşaklar arasında dallanmış üç, beş kişi Dalkavuk beslemez, adam bildiğim er kişi
kutlarımsizi saygıyla ne güzel doğtu söze ne denir
DAHA YENİ KESİLDİ CEHENNEME BİR BİLET
ATASINDAN KALANLA BÜTÜN DÜNYA DOYARDI
ÇARÇUR ETTİ BİTİRDİ LAKİN AKILSIZ VELET
GÖZÜM GÖNLÜM AÇILDI USTA MÜKEMMEL ŞİİRİNİZDEN.SİZ DE OLMAZSANIZ KİM YAZACAK BU ASİL ŞİİRLERİ.ALLAH EKSİKLİĞİNİ GÖSTERMESİN...