Doğadan yeşili çalan gözlerinle oku beni. Siyah saçlarını öyle bir savur ki, Dağılsın sensizlikten kalma ne varsa, Teninin cennet kokusu sarsın iklimimi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALEMİN KELÂMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALEMİN KELÂMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Susamam ! Anlatmam lazım ! Gerçi izahı yok sensizliğin ya. Olsun; Kalemin kelâmının döndüğü kadar…
Beklide, zamanın gözden düşürdüğü, Bir hâyâl kırıklığıydı bizimkisi. Düşünsene reva mı bu ayrılık ? Bunca acı…
Benden seni çıkardığında, kalan sıfırı gördün mü? Beni işte böyle değerli kıldın. Sensiz ben değersiz, Yokluğunla işte böyle yıkıldım.
Gittin ya, Şimdi ne zaman yağmur yağsa, Ben hep sana ıslanırım. Gökyüzü ağlar, Ben ağlarım…
Dön, üzerinde olmadığım yollardan. Bağır, Haykır, istersen suçla. Çekip al beni bu tenhalardan… Yeter ki dön, Razıyım her kahrına, çalımına…
Hadi gel ne olur ! Yine kulaklarıma ismimi fısılda, O güzel sesinle. Sana şarkılar söyleyeyim, Aşk nefesimle…
Ey sevdası Kanın kırmızısından gelme Asi gülü hayatımın !
Doğadan yeşili çalan gözlerinle oku beni. Siyah saçlarını öyle bir savur ki, Dağılsın sensizlikten kalma ne varsa, Teninin cennet kokusu sarsın iklimimi…
Yaşlı gözlerimi, gülen gözlerinle topla…
Ben, özlemini bileklerimden akarcasına çekerken, Diline dolamışsın, yalnızlığın satırlarını. Bakmıyorsun bile aynalara ! Yalan söylemezler, biliyorsun, Sen, gözbebeklerinde beni görmekten korkuyorsun…
Bir adım gel bana, koşarım inan. Bir damla gönder yeter; Çağlarım sana, coşarım inan… Kaç defa atacaksa bu kalp, Yüreğinde atsın her an.
Şükür ses verdi dost.Şiire sus(ul)muş meğer.Dostluğun verdiği güçle bu şiirin sesli olsun dedim.
"Şimdi ne zaman yağmur yağsa, Ben hep sana ıslanırım."...Ve ne zaman İSTANBUL geçse gözlerimden anılara yaslanırım diyesim geld.Çok gğzel imgeler var finalde kullandığın
"Ben sana küllerinden yeniden doğacak bir sevdalı değil ! Senin yangınından geriye külleri bile kalmayacak delikanlı…" Kaç delikanlının sessizce söylediğidir merak ettim.
DÜŞÜNCELERİNİ SATIRLARA YANSITMAYI BİLEN ŞAİRE TEŞEKKÜRLER.
DUYGULARINI SATIRLARA FİDELEYEN ŞAİRE TEBRİKLER.
YÜREĞİNİ YÜREKLERE UZATMAYI BİLEN ŞAİRE SELAMLAR.