Bu sınırlar tüm renkleri ile tek millettir Irk, inanç ayrımı, iflah olmaz bir illettir Çokluk hesabına yatan gafil, sefil olur Gerçekleri saklayan toplum, mutlak yok olur.
Yalan ile yalancı en çirkef ikilidir Kesin karşılığı gelecekte dikilidir Yalan ile beslenen çoluk, çocukyalandır En iyi bildiği yolsuzluk ile talandır.
Atalarımızın izi gömülü mazide Kutsal toprak, kan olmuş şehit ile gazide Rakamlar yetmez, git, git bitmez, dipsiz kuyudur Kıvrılarak akan, vatanın aziz suyudur.
Seven, söze bakmaz, can pahası öze akar Çevre edinmek, iş bulmaksa çıkara bakar Almak hak değil, vermek gerek vatan uğruna Milliyetçi dediğin, candan basar bağrına.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vatan Uğruna şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vatan Uğruna şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seven, söze bakmaz, can pahası öze akar Çevre edinmek, iş bulmaksa çıkara bakar Almak hak değil, vermek gerek vatan uğruna Milliyetçi dediğin, candan basar bağrına.
Bu sınırlar tüm renkleri ile tek millettir Irk, inanç ayrımı, iflah olmaz bir illettir Çokluk hesabına yatan gafil, sefil olur Gerçekleri saklayan toplum, mutlak yok olur.
Evet üstadım, kesinlikle katılıyorum; Bu sınırlardaki herkes rengi, dili, etnik köken ve inancı ne olursa olsun eşit derecede insandır ve TÜRK MİLLETİ kavramı içerisinde en asil şekilde yer almak hakkına ve hukukuna sahiptir; İşte bu şekilde ve bu nedenle, sözde ve özde haykıralım hep birlikte; "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!.."