Bak; Sazendelerin sazları kucağında Hoş bir karanlık bu, Salonda bir sessizlik Bir rakkase, Darbukanın eşliğinde, Bir çift zille Romanlar yazıyor... Masamda sevgim, O sensiz hayallerim Romanın sonunu düşünüyorum ben. Mumların, Titreyen sönük ışığında Anason kokusu Yakıyor içimi... Yok güzelim, Sonu yok bu yanışların. Bak ben, Seni yaşıyorum o salonda Sazendenin biri dalmış rakkaseye, Kıvrak ritimlerinde kaybolmuş sanki... Belli ki, O da alemini yaşıyor. Buğulu gözleri neler anlatıyor... Ben, Bir başka alemde yaşar gibiyim. Belki aşkından, Vurgun yemiş deliyim... Kendime geliyorum alkış sesiyle, Rakkasenin selamını görüyorum. Bir boşluk var gecenin bu saatinde, Sazendelerin dinletisi başlıyor, Akıyor sıra ile suzinak, hicaz Davudi sesiyle bir genç geliyor... Sıralıyor peş peşe şarkılarını Her beste beni derinden yaralıyor. “Sen kendine kendin gibi bir taze bahar seç” “Dönülmez akşamın ufkundayım” Tenim yanıyor... Ve... Daha nicelerine can veriyor. Davudi gencin gözleri yaş yaş... Farkında olmadan kadehimi sıkıyorum Dökülüyor cam kırıkları masama. Duyuyorum, Bir şarkı canlanıyor içimde. Kanım alevleniyor, Kulaklarımda, Evet, kulaklarımda ise “SENEDE BİR GÜN” şarkısı... Koca bir ömrü sığdırıyorum bu sözlere. Şimdi bakıyorum, Bakıyorum ki Benim gözlerimdeki yaşlarda sıra, Uzanıp yanaklarımdan dudaklarıma, Benim yangınımı söndürmeye çalışıyor... Ne yazık, Ne yazıktır ki, faydasız. O yaşlarda Boğulduğumu duyuyorum... Belki de, Bir yaşama, Nokta koyuyorum. Sorma nedenini, Belki de nedeni sensin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSKUN SAZENDELER... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSKUN SAZENDELER... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim gözlerimdeki yaşlarda sıra, Uzanıp yanaklarımdan dudaklarıma, Benim yangınımı söndürmeye çalışıyor... Ne yazık, Ne yazıktır ki, faydasız. O yaşlarda Boğulduğumu duyuyorum... Belki de, Bir yaşama, Nokta koyuyorum. Sorma nedenini, Belki de nedeni sensin.
Ne güzel dizler şarkılarla süslenmiş,çok beğendim yüreğinize sağlık değerli dost yürek tebriklerimle selam saygılar...
Uzanıp yanaklarımdan dudaklarıma,
Benim yangınımı söndürmeye çalışıyor...
Ne yazık,
Ne yazıktır ki, faydasız.
O yaşlarda
Boğulduğumu duyuyorum...
Belki de,
Bir yaşama,
Nokta koyuyorum.
Sorma nedenini,
Belki de nedeni sensin.
Ne güzel dizler şarkılarla süslenmiş,çok beğendim yüreğinize sağlık değerli dost yürek tebriklerimle selam saygılar...