Gün gülerken her iki yüzüyle Uyanırken mahmur bedenime Ben saçlarımı tararken parmaklarınla Yıkamalıyım yüzümü Gözlerine bakarken Ve unutmalıyım hasretini bu düşle Bir an da olsa...
Şimdi sen Nasıl ve nerelerde Çıkarıyorken oltandan balıkları, Ben o denizin bir başka kıyısından da olsa Hissetmek isterdim ellerini.
Yansısa da yüzün sulara Görebilsem bir kez olsun, Hissetsem yüreğinden akıp Denize vuran ruhunu.
Olur a bir gün Belki bir gün keşişir Senin ağlarının titreşimiyle Benim kulacımın özlemi Ve sarılırlar gömerek hasreti Sevdamın gölgesidir, diyerek.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vardım Oysa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vardım Oysa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vardım oysa, sen bilsende bilmesende.. Nefesinden bile yakındı adımlarım... Vardım oysa , hiç gitmedimki aslında , ben hep vardım , hep olacağım gibi................. Yüreğinize sağlık....
sen bilsende bilmesende..
Nefesinden bile yakındı adımlarım...
Vardım oysa ,
hiç gitmedimki aslında ,
ben hep vardım ,
hep olacağım gibi.................
Yüreğinize sağlık....
Selam ve Beka ile