Bu şehrin bir misafiri var bugün, Titriyor kaldırımlar heyecandan, Ilık ılık titriyor gözyaşları Ve inliyor kuşların minik yürekleri… Sokakları ağlıyor bugün bu şehrin, Yalancı duygular, Sahtekâr sarılmalar Uyandın mı gün, Ağla hadi benimle beraber… Hangi adımlarını hatırlatayım ki bu şehre, Silindi mi sandın? Telli duvaklı gelin ettim ben izini… Şimdi yazgıya yardım ettim de Dediğini tutup Sildim sana dair bilcümle izleri. İçi yanıyor bu şehrin bugün, Çocuk saflığındaki sevdalara tokat atıyorum, Sohbet ediyorum şu sokaktaki kadın heykeliyle, Kapatıyorum gözlerimi Çekilin gidin anılar… Neden hatıralar akılda duruyor da Duygular uçuyor şiirlerin mısralarından Ve yaşanmamış oluveriyor Ellerin, Dillerin, Gözlerin bildiği duygu fırtınaları? Neden ağlar ki bu şehir bugün, Bu güneşli günde Neden damlar ki yapraklardan bu yaşlar? Ağla şehrim ağla da yan, İnsan denen varlığa sen de kan… San ki hiç yürünmedi yollarında, San ki kurulmadı düşler sofralarında, San ki cana can katılmadı… Boş ver be gülüm, Sen ki nice sevdaları gömmüş bir validesin Sen anasısın bu büyük ülkenin… Alnın açık, yüzün pak olsun Gel hoş geldin de gene de… Gene gel de, De be güzel şehrim… Gelsin ve gitsin… Nice sevda unutkanları gibi O da gelsin ve gitsin, Sen güle güle demeyi de bilirdin… Bilirdin de O bana güle güle, dedi senden önce… Vazgeçtim… Gideceğim, Ben de gideceğim bu şehirden… Bana da Belki Belki bana da hoş geldin, diyen Bana da kucak açan bir şehir vardır, Vardır değil mi Şu garip dünyada Yaralı bereli yüreğime.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEHİR DÜŞKÜNÜ BİR DÜŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEHİR DÜŞKÜNÜ BİR DÜŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nice sevda unutkanları gibi O da gelsin ve gitsin, Sen güle güle demeyi de bilirdin… Bilirdin de O bana güle güle, dedi senden önce… Vazgeçtim… Gideceğim, Ben de gideceğim bu şehirden… Bana da Belki Belki bana da hoş geldin, diyen Bana da kucak açan bir şehir vardır, Vardır değil mi Şu garip dünyada Yaralı bereli yüreğime.
Keşke şehirlerin kovma gücü dili olsaydı içinden kavacağı çokkkk canlar olurdu sanırım anlamlı güzel dizeler yüreğinize sağlık sevgili şairem tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum selam sevgimle...
şehirler kovmaz bizi aslında biz atarız içimizden önce şehirleri.... roman sayfalarımız nasıl süslersek öyle doğar şehir günümüze çok güzeldi. yüreğinize sağlık....
Vazgeçtim… Gideceğim, Ben de gideceğim bu şehirden… Bana da Belki Belki bana da hoş geldin, diyen Bana da kucak açan bir şehir vardır, Vardır değil mi Şu garip dünyada Yaralı bereli yüreğime.