Son arzularım kayboluyor şehrin karmaşasında Kurşuna dizilen oyuncak askerler kadar aşk hainiyim Vesikalı yürüyüşler,eylemler,bedavacılar,sirenler, Yakamozlar ,et düşkünleri,sarhoşlar,otel odaları gibi cansızlaşıyorum İşgal edilmiş kelimeler her tabelada yokluğa çıkıyor Gidersen git,dönersen dön dercesine yol gösteriyor çıkmaz sokaklar Dokunmalar sağır hikayeler de Aşk ölmemi istiyor Her martı hiçliğin bedduasını taşıyor kanatlarında.
Bakır tadında mide sancıları çekiyorum denizden Gölgeleri alınmış kalbimin Kanlı piç melodiler ,sağır danslar maviye çalıyor Belinde parmaklarım Tutkunun tüm asil renklerine avuçlarım kanıyor Avuçlarım cayır cayır yanıyor Lirik bir grinin hiçliğe koşan sızısı oluyorum
Başka şiirler kafiye neşesinde hayal perest keşiflerdeyken Sevgilim diye seslenmek istemiyorum cümlelerde, Cümleler trajik yolculukların sisli serapları Silinmiyor,değişmiyor,gidilmiyor,varılmıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yetimhane Duvarları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yetimhane Duvarları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insanlar yüreksiz artik..
Ha yetimhane ha üstü acik hapishane..ne farkeder..
Dünyanin yetimligini cekmekte inanin yürek ister...zordur onca kalabalikta yersiz yüreksiz kalmak.
saygilar yürege.