(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAZINI SEVDİĞİM SEN DEĞİLMİSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAZINI SEVDİĞİM SEN DEĞİLMİSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adın anılırken elin dilinde, Neler neler çektin gurbet elinde. Yazını görmedim poyraz yelinde, Güzünü sevdiğim sen değilmisin. --------------------- çok güzel sevgi dolu yüreğinizden akan bir şiirdi sayfanıza ellerinize sağlık
Farklılıkları hemen antenlerim açık olduğundan alıyorum:)
Çok güzel şiir yazmak ve okumak .
Şimdi ben bir yenisini ekledim bu güzelliğe seslendirme , okuma ... sanki yıllarca üzeri bastırılmış ama hep içimde yaşayan bir güzellik....
Aslında bir sakıncası var mıdır bilmiyorum ama sanırım sizi bu akşam çok güzel olacağını düşündüğüm sadece şiir , müzik ve benim de sesli hikaye okuyacağım radyoya davet etmek isterim.
Acılar içinde kavrulurken ben, Nur yüzün gözümde ay bakışım sen. Çiçekler içinde karanfil’im ben, Özünü sevdiğim sen değilmisin.
Tebrikler değerli üstadım enfes bir şiir okudum sayfanızda..Tek kelime ile harika.. Yüreğine ,kalemine sağlık.. Tam puan üstadım... Saygılarımla.. Bizlerde bekleriz inşaallah gönül sayfalarımıza..
Neler neler çektin gurbet elinde.
Yazını görmedim poyraz yelinde,
Güzünü sevdiğim sen değilmisin.
---------------------
çok güzel sevgi dolu yüreğinizden akan bir şiirdi sayfanıza ellerinize sağlık