(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NENE HATUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NENE HATUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dostluk ta ve vefada eşsizsiniz gönül dostu arkadaşım adına ne kadar mutlu oldum sizde bizim için aynı değerdesiniz ALLAH RAZI OLSUN
bende kendi adıma tekrar teşekkür ediyorum size bu amatör şiir dostuna verdiğiniz değer ve desteğiniz için ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN HER DAİM SAYGILARIMLA
ilahi süleyman abi nene hatun diye okuyunca bizim şu meşhur kurtuluş savaşımızın kahramanı nene hatun sandım allah allah kedilerle ne alaksı var diye düşünüyorum:)))))))))))))))))))))))
ne güzel olmuş böyle güzel dostluklar böyle duyarlşı yürekler bu arada çok kelimesini çık yazmışsın onu bi düzeltiver abim sevgim saygım takdirim çokça
aysegulguncan tarafından 7/6/2009 5:16:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yazan ve yazdıran dostları kutlarım, inan abim çok vefalı bir dost, insanları seven ve dostuna değer veren muhteşem bir insan, kendisini kutlarım güçlü kalemi daim ve dik olsun...Sevgi ve saygılar bıraktım gönül sayfanıza umut ve şiirle kalın...
Sayın "nene hatun" isimli değerli şaireye hediye edilen , o güzel vefa dolu yüreğinizi ve şiirinizi yürekten kutluyorum.
Dost dediğiniz dostlarınıza her zaman vefalısınız.Yüzünüzden güzellik,gönlünüzden sevgi pınarları her daim aksın.
Değerli Şaireyi de siteye geldiği günden beri takip etmekteyiz.Gün geçtikçe kalemi güzelleşen,gönlü kıskançlıklardan uzak,şiirlerinde hep güzelliklerden bahseden,duruşu ve kişiliği ile her daim takdir toplayan değerli Hanımefendiyi de bizler gibi değerli hocamın da gönlüne asil duruşu ile girmesinden dolayı tebrik ediyorum.
Her iki yüreğe de selam ve sevgilerimi gönderiyorum. Rabbim her iki yüreği de muhafaza etsin. Allah'a emanet olun.
Tabi ki memnun oldum.Bunca vurdum duymaz , kıymet bilmez , sorumsuz insan varken etrafta ,TEŞEKKÜR etmek sanırım az gelecek duyarlılığınıza.
Doğru yerden bastınız damarıma .Kedileri insanlara tercih ediyorum.Biraz , ağır mı olur bilmiyorum ama hissettiklerim böyle.İnsanların kedilerden öğrenmesi gereken çok eksikliğini hissettiğimiz davranışlar var.Nankör olan kediler değil , bizleriz .
El öpmekle , dudak aşınmaz.
Yarım elma ,gönül alma.
Ne güzel anlatıyor bazı deyimler Tevâzuu ve inceliği....
Ben teşekkür etmeyi seviyorum.
Ve bu şiiri yazma sebebinizi de takdirle gönülden onaylıyorum.
Yüreği sevgiyle ve dostlukla her daim bizimle olanları Rabbim korusun.
Dostuna dostça yazılmış güzel bir eser. Kutlarım. Tarihin iz düşümü bir kişiliği kendisine ad edinen o yüreği ben de tebrik ediyorum. fakat bir şey var ki değinmeden geçemeyeceğim. O büyük insanın geçtiği topraklarda şimdi kadının sınflandırıldığı bir zihniyet halen hüküm sürmekte. Yüreğinize sağlık.
arkadaşım adına ne kadar mutlu oldum
sizde bizim için aynı değerdesiniz ALLAH RAZI OLSUN
bende kendi adıma tekrar teşekkür ediyorum size
bu amatör şiir dostuna verdiğiniz değer ve desteğiniz için
ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN HER DAİM
SAYGILARIMLA