Okuduğunuz şiir 16.3.2010 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Kitab-ı Devran
"gözlerin şiir olsun gecen şiir uykun şiir olsun tüm hakikatli düşlerin gibi uyuyamadıkların yanımda dursun"
var mıdır benzerini yapan gözlerinin ? bir İtalyan şehrini köpürtene kadar beklemek dururken perla di roma sanki gözlerinmiş gibi var mıdır hâlâ bekleyenin ?
sen yanaş, itiraf eder engellenmiş cümlelerim boğmadan öldürürüm yılları,sevdiğim şarkı çalar ardından evren kucak açmışken bize,yanaş sen ıssız gölgelerim gece dansını yaparken belki unuturum kaybolan yılları
kadın, bir şehrin en gizemli gözleri gibi bakıyor sana kitab-ı devran okutuyor şehrin ışıkları altında nefesinden ölecek bir ölü, bir diri var başucunda derinden sızacak şehrin ,karanlık bir duası kalacak dudaklarında
yansımalarda çocukluğunun elma şekeri toplamış hali bir cüssenin minik bir bedene ağır gelen,sarhoşluğun kalbi ilk günah mı kızıla boyadığın düşlerin sersefillik zamanı ? ilk aşk mı ? siyah tenli bir göz mü,nehar-ı nur aydınlığın ?
söyle namaste !
ülkelerarası bir devrana sürüklenecek,boğaza takılan nane likörü gibi..
iksiri senin niyazından kitab-ı aşk hürriyetinden eremezsen bağımsız cümlelerine sen söyle hangi İtalyan şehrinde bir şahit kokun var ? ya da hangi şehir boş bakışların kadar özleyebilir, harcayabilir cebinde kalan son parayı ?
sana ulaşır belki , günün birinde
nezih bir şiir oluverir gözlerin perla di roma eşsizliğinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kitab-ı Devran şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kitab-ı Devran şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen yanaş, itiraf eder engellenmiş cümlelerim boğmadan öldürürüm yılları,sevdiğim şarkı çalar ardından evren kucak açmışken bize,yanaş sen ıssız gölgelerim gece dansını yaparken belki unuturum kaybolan yılları.
*** sen yanaş, itiraf eder engellenmiş cümlelerim boğmadan öldürürüm yılları,sevdiğim şarkı çalar ardından evren kucak açmışken bize,yanaş sen ıssız gölgelerim gece dansını yaparken belki unuturum kaybolan yılları *** Şiir hissettirdiği kadardır.Düzeni, kurgusu, biçemi ardından gelir. Bence...
hangi İtalyan şehrinde bir şahit kokun var ? ya da hangi şehir boş bakışların kadar özleyebilir, .... İtalyan şehirlerini bilmem ama belki İstanbul da vardır kokusu. tebrikler. Sevgiler selamlar.
kutluyorum çalışmayı
sağlıcakla kalınız