(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
APRANAX şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
APRANAX şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hadi kestin diyelim ağrısını dişimin bir gece de olsa...
ya bu ayrılığın sancısı ne olacak gücün yetiyorsa onu da kes...
...
seni çok özledim ben de hep sorarım kendi kendime ayrılığın sancısını dindirecek bir ilaç yok mu diye... ilginç bir o kadar da etkileyici tebrik ederim...
Geçenlerde bir gazetede okumuştum. Apranax ve türevi ağrı kesicileri asla suda ıslatarak yada ezerek içmeyiniz uyarısı yapılmıştı. Direk beyne gidip kanamaya sebeb oluyormuş.Çok tehlikeliymiş. Kullanım hatasından dolayı ölenler olmuş. İsmi geçince paylaşmak istedim bu bilgiyide. Aman şair dost, hepten herşeyi kesicem derken ... Candan kutlarım gönül emeğinizi.Ağrı kesici imgesiyle hüznü çok derinden yansıtmışsınız. Selam ve saygılarımla.
Yürek acısına çare bulamadı tıp şairimiz:)) Keşfi olmadı ilacının:)) En büyük ilaç gene kendi insanın ve belki de zaman denilen.. Hoş bilmem zaman denilen de unutturur mu yoksa daha mı bir derinleştirir acıları.. Yaşamak görmek yaşayınca anlamak lazım bunu da.. Saygı ve sevgilerimle...