(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİM BAHARIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİM BAHARIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
diyorum ya gönül sesiniz bizden farklı sözler sunuyor sıcacık yüreğinizden bu şiir sofrasına dilerim bu ruhun sesi hiç susmaz edebiyat defteri sizsiz olmuyor sanki.tebrikler gönül dolusu kısa ama öz bir anlatımın ikinci kıtası olsa bestelenirdi leyla hanım.varlığınız daim olsun.saz çalan elleriniz söz diyen gönül diliniz hiç susamasın yalnızlığa.varolun sevgi ve saygıyla selamlıyorum.
size başka nasıl bir cevap verilebilir.en kalbi hislerimi sunmak icap etti her hanımefendi siz olamıyorsunuz efendim.siz güzel bir renksiniz şiir dünyasında.
Şimdi,öylesine sustum da kaldım.Bu ne güzel ...ne sıcak ve ne içten bir yorumdur böyle.Kanatlandım bir anda... Edeceğim teşekkürler bu kadar değerli bir yorum karşılığı olabilirmi acaba...Ama içten gelecek,emin olun.Gerçekten kalpten teşekkürler diyorum.Saygı ve sevgiler benden de size gelsin.
...bir canın kıymeti ne kadar güzel bilinip de bencillikden kaçınılmış...kendimiz için güzel şeyler isterken o güzellikler oluşana kadar ne güzelliklerin feda olduğu hiç aklımıza gelmez...illede olsun isteriz,öncesini hiç düşünmeyiz...kutlu-yorummmmmmmmm kısa,öz,bi o kadar da çoooooook uzun dizelerdi...
"Benim baharımda GÜL açmasın dalında, Şanı dillere destan olmasın BÜLBÜLün kanı var çünkü O, doyumsuz alında."
Ne kadar kanatsada bülbülü gül, yine dalına konar bülbül.Dizeleriniz çok hoş sanki devamı gelecek diye beketiyor insanı.Kimbilir coşan yüreğinizden tekrar düşer güle bülbüle mısralar.Kutluyorum arkadaşım.
Teşekkür ederim güzel yorumun için.Saz çalıyorum bu resimde de "Saza niye gelmedin"i çalıyordum.Beraber düet işi hoşuma gitti çok sevinirim...Sevgiler benden de sana.
Tavus Kuşunun kanıyla bezeli cümlelerinde Şeyh Galip' in dizelerinde gizli esrar perdesi denir ya hani; Bülbül sesi yüzünden kafese konulmuş ki; ses' in cazibesi ile kafeslere konulan gariplerin hürmetine güzeldi....
"Benim baharımda GÜL açmasın dalında, Şanı dillere destan olmasın BÜLBÜLün kanı var çünkü O, doyumsuz alında
kısa ve öz anltımıyla şiiriniz yıllar önce vefat eden yaşça benden büyük olan dayı diye hitap ettiğim bir arkadaşım vardı, nur içinde yatsın.o nu hatırlamama vesile oldu. alkolik bir hayatı vardı, ramazan mubarek gün yine alkollü bir şekilde işyerime geldi. dayı hiç değilse ramazanda ara ver alkole dedim, yiğenim ramazan her sene gelir hemde on gün önce gelir, dayın gittimi bir daha gelmez unutma dedi.. mevsimler gelir geçer ve yine gelirler. ama kırılan kalpler ve kaybolan umutlar bir daha geri gelirmi bilinmez. seven yüreğiniz dert görmesin, sevgi ve saygılar sunarım.
Öncelikli olarak candan teşekkür ediyorum yorum ve beğeni adına.Bu şiir ile çok seviğiniz dayınızı bir kez daha anmanıza hem sevindim hemde hüzünlendim.Ama onun sözlerinede hak verdim.Rahmetle anmış oldum bende sizin sayenizde.Sevgi ve saygılar benden de.
kisa öz ve güzel elinde saz gönlünde söz olan biride ancak bu kadar dizeleri iyi anlatir tasi gedigine koyar diyorum kutlarim güzeldi sair siiriniz tebrikler eyvallah