Geçirmiş olduğum bir ameliyattan dolayı sizlerden uzak kaldım istemeden.Güzel şiirlerinizi okudum ama eğilemediğim için yorum yazamadım.En kısa zamanda hepinize tek tek ulaşacağım...Çünkü çok özledim.Kucak dolusu sevgiler sunuyorum hepinize....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEĞERLİ ARKADAŞLARIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEĞERLİ ARKADAŞLARIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili şairem elimde olmayan nedenlerden nedenlerden geç kalmışlığımın özrü ile çok çok geçmiş olsun diyor acil şifalar diliyorum o gülen yüzünüzle tekrar aramızda görmeyi kalben diliyorum.selam sevgilerimle...
ÖNCELİKLE ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN..ÇOK DEĞERLİ İNSAN HOŞGEDİN..DOĞRUSU ÖZLEDİK DİYEN HERKES SÖYLEM VE DUYGULARINDA SAMİMİ..GERÇEKTEN ÖZLEMİŞTİK..ALLAH SİZİ SEVDİKLERİNİZE VE BİZE BAĞIŞLADI..KİM BU RESMİ VE İSMİ SAYFASINDA GÖRMEK İSTEMEZ Kİ..DEĞERLİ VE ANLAMLI ŞİİRLERİNDE BULUŞMAK UMUDUYLA SİZE ALLAHTAN SAĞLIK VE ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM..HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE GERÇEKLEŞSİN..
NERELERDE KADI DİYE MERAKLANMIŞTIM, ACABA DENİZ Mİ ALDI ÇOK GEÇMİŞ OLSUN LEYLA HANIM TÜKENMESİN YOLLARIN SAĞLIKLAR YOLLADIM ULAŞSIN DOSTLARINA KAVUŞSUN TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN
merhaba meleyim oy kıyama çok geçmiş olsun bitanem sen iyi ol yine aramızda olursun sen zaten hiç gitmedinkı hep yanımızda hep içimdesin bitanem allahım acıl şifalar versin meleyim seni seviyorum
çok çok geçmiş olsın leyla hanım... acil şifalar versin mevlam... her şeyin başı sağlık önce sağlığınıza kavuşun... gerisi gelir kendiliğinden... tekrar geçmiş olsun her dem sevgi ve saygımla.
İnan ki haberim olmadı geçmiş olsun sağlıklı günler diliyorum...
sevgiler...