Nice sevdaların öyküsü benim, biliyorum... usandırdım sizleri, boşa geçilmiş bir ömrün sevdaları, aşkları, anıları hasret, özlemiyle yazılmış sonu gelmeyen yakarışlar, haykırışlar, feryatlar biliyorum dostlarım... bilmelisiniz ki, acı ve hüzünleriyle bu detaylarda yaşayan yalnız ben değilim. hayatım... onlar, yaşamışlar, onlar, bir tarih zamanı içinde gelmiş var olmuş mazinin sembolü tarih olup kalmışlar... belki de hiç yaşamadılar. tarihleri zamanzaman birbirine karışsa da, belgelerle, destanlarla, koşmalarla, koçaklamalarla varlıkları, var oldukları bilinen günümüze kadar destansı bilgilerle gelmişler. kimileri de kayda alınmamış halk arasında ezber destanlarda ya da ağıtlarda, manilerde çağları aşıp günümüze ulaşmışlar... bizim sevdamız öyle değil sevgilim... an be an yaşanmış sevgilerin en yücesi sevdanın da ötesi... sevgi tarihi bizim sevdamız... ve her anı kaydolmuş aşkların en güzeli elle tutulan gözle görülen, şiir ve yazılarıyla denemeleriyle her dem diri kalacak yaşanmış destanlar olacak.. yürek sızılarıyla, eriyip içimize damlayışıyla, gözyaşı pınarlarıyla, acı ve de hasretleriyle, ölesiye özlemleriyle, sabaha varmayan geceleriyle bizden sonra da yaşayacak sevdamız güzelim.... sonsuza dek yaşayacak sevgilim. 09. 03. 2010 Suat TUTAK (Son şiirlerimdsen)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Burada hepimiz acılarımızı da,sevinçlerimizi de paylaşıyoruz...Kim kimden usanabilir ki? Nice aşklar destan olmuş bizlere kadar ulaşmıştır.Acaba bizden sonrakilere ulaşacak yeni destansı aşklar yaşanıyor mu?Kalıcı olabilir mi?Ben pek sanmıyorum...Her aşık olana sorun "Bizim aşkımız herkesinkinden farklı,kimsenin aşkına benzemez" derler,ta ki bitene kadar.Umarım siz bir destan yazar ve gelecek nesillere taşıyabilirsiiniz sevdanızı. Sevgi ve saygı ile
ÖZ AĞLAMAYINCA GÖZ AĞLAMAZMIŞ ,,,
ESERİN ANLATIMI GÜZELDİ TEPRİKLER SELAMLAR SAYGILAR,,,