SON VAKTİN, SON GONKU ÇALMADAN...(Son şiirlerimden)
belki bir gün inanacaksın seni ne kadar sevdiğime... o gün ben yaşıyor olacak mıyım acaba? ya son vaktin, son saatin son tik takları, son gongu vurmuş olursa...! ya gözlerim sana doyamadan renksiz bir gri bakışa solgun ve donuk bir noktaya dalmış olursa... kulaklarım aşk fısıltılarını yeminlerini, inatlarını, intikamlarını, isyanlarını duymuyor olursa artık... nasıl öğreneceğim o gün bana inandığını... söyler misin, nasıl!!!??? yoksa duymasam da olur o sözleri dudağındaki o kıvrımları gözlerindeki o isyanı beni bir kaşık suda boğazlamak istediğini ardından da oturup pişmanlıktan hüngür hüngür ağladığını görmesem de, duymasam da olur biliyorum ki sen beni ölesiye sevdin... bunları tek tek anlatmasan da göstermesen de acılarını kalbime salmasan da olur... biliyorum çünkü... biliyorum canım hepsini biliyorum senden önce seni tanıdım, senden önce seni yaşadım çünkü... seni bana öğretemezsin ki bildiğim şeyleri bana nasıl öğretirsin. yaşadım seni tanırken yaşatacağın daha ne kaldı sevgilim... isterdim ki bunları bana gözlerimde son anın yaşları sızmadan söyleyesin... isterdim ki gözlerim görmez olup da gri renge dönüp bir noktaya dalıp donuk bakışlarımla ağma insanlarca bakmadan bana gösteresin... şimdi geç oldu vakit güzelim artık çok geç... son vaktin son gongu çaldı.. yaşam tünelinin sonundan sonsuzluk yolculuğuna geçiş bu... haydi git artık baş ucumda ağlamana gerek yok o yaşlar nasıl olsa benim için akmıyor şuanda... başkası için ağlayan gözleri ben ne yapayım... haydi git uğruna ağladığın o başkasına git.. hiç değilse onun dünyasını zehretme... onun son vaktinin son gongu çalmadı henüz... unut, yokum ben artık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON VAKTİN, SON GONKU ÇALMADAN...(Son şiirlerimden) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON VAKTİN, SON GONKU ÇALMADAN...(Son şiirlerimden) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili arkadaşım, dostum ve de şairem Güler Birsözü, şiirimi paylaşıp duygusal ve de sıcak sözlerle yaptığınız< yoruma teşekkür ederim.Yine beklerim. Sevgilerimle.
Okurken tüylerim ürpermedi desem yalan söylemiş olurum...Karşılıksız bir sevdanın, ölümle sonuçlanması...Hazin...Söylemek isteyipte söyleyemediklerimiz,duymak isteyipte duyamadıklarımız iş işten geçince ne büyük ızdırap verir insana...Evet ölüm var ama ebedi hayatta gidipte haber veren yok nasıldır...Ya kalan o vicdan azabıyla nasıl yaşar "KEŞKE" ler nasıl büyür yüreğinde...O yüzden her şey vaktinde güzeldir... Daha uzun yıllar mutlu yaşamanız dileği ile.Sevgi ve saygılarımı bırakıyorum
Son vaktin son gongu çaldı... yaşam tünelinin sonundan sonsuzluk yolculuguna geçiş bu... haydi git artık baş ucumda aglamana gerek yok o yaşlar nasıl olsa benim için akmıyor şuanda...
ÇOK SAYGI DEGER HOCAM... HÜRMET ve SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA... GENÇ OZAN...
Duygu yayılmış mısralara
Yüreğinize saglık
Çok saygılar