Hayatta bir sevdiğim vardı; İşte şimdi uzaklar da. Geceler karanlıkta sözülür de, Yıldızlar. Bahar coşar ellerinde fidanlar. Hayatla, İşte şimdi başlar derken ırakta. Gözlerim: Gözlerimde yeni figanlar ve matemler. Hüzünler, Yüreğimde yana yana büyürler. Son gecem, Olmasını istemiştim bu gece. Dün gece Hayat soldu baş ucumda bir kere. Dön dedim, Gel dedim, Lakin güneş hiç doğmadı ki !!! Karanlık , Bir geceydi hem de önümde , Bir yağmur düştü tam da içimden. Dur dedim: Hangi hancı yollamış ta , be yolcu ! Bekledim ay misali yıllarca, Gün geçti, Bahar solup yine güz geldi. Yağmurlar yağdı, seller aktı yine gelemedin. Dur dedim be hayasız hayat ! Kimden istedim bu kadar şefkat ! Kapandı son kapılar misali gözlerim. Yaşlar aktı geceler boyu , durmadan Bir bir içime… Gün geçtikçe yandım, Aylar geçti yanıyordum. Ve… Yıllar geçmişti halende yanıyorum. Yangınlar sardı vücudumu, Kavruldum çöl misali ateşte. Kül oldum serpildim…. Kayboldu izim gören olmadı. Soran olmadı ki bir daha beni… Sende yoktun ki…. Sanki duysan gelirmiydin … Son defa… Ama son defa….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son defa be hayat! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son defa be hayat! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.