O an, sanki donmuştu yerinde Sessizlik, çaresizlik arıyordu yüreğinde Duyduğum tek şey bir çarpıntıydı Derinden geliyordu Duymak isteyince, birden duruyordu Sanki bana “ gör “ Görmemi istiyordu Ama neyi? Gözlerimden önce, kalbim görmüştü Gitmek, atmak istedim kendimi o andan Ama yok! Kilitlenmiş bütün vücudum Titremek istiyorum Ama titreyemiyorum Ve bakışlarım sanki Bir yerlere götürüyordu beni Sanki benliğim kopmuştu. Sanki kıyametim kopuyordu Bir kalabalık ortasındayım Ama herkes donmuş Toz, toprak olmuş bütün hayat Aman! Allah’ım Biden bir ses Çıldırırcasına yırtılıyordu beynim Ve yıkılıyordu bütün donmuş insanlar Param parça, toz duman Nefes alamıyordum artık Artık öleceğimi hissediyordum Kapalı gözlerimin önündeki o karanlığa Ben de gömülmek istiyordum Ve saniyeler geçiyordu Ama yaşıyordum Ölmedim mi? Öldüm mü? Yine bir çığlık duyuyordum Yine bir çarpıntı Korku sarmıştı çoktan dizlerime Ve soğuk bir düş geçiriyordum sanki O andan sonra ölümü ben de istedim Soğuk bir tadı vardır derler ölümün Ben de tadacaktım Her bekleyiş biraz daha uzuyordu O son noktaya vardığımı hissediyordum Ama idrak mümkün değildi Sonu sonsuz bir hayal misaliydi Çıkılmazdı artık Yaşamak denen şeyin sonuydu sanki Ölmek bir şeref gibidir Peki ya acı çekersem Neden bitmiyor şu lanet an Yoruldum, bitiyorum Umudumu dizlerime bağlamış gibiyim Ama dizlerimde de derman kalmadı Yine de yıkılmıyorum yere Boğazımda bir düğüm Yutkunamıyorum bir türlü Kalbim sanki Bitiyor gibiydi Son vuruşlarını yapıyordu Kanım son kez dolaşıyordu Yavaş yavaş sessizleşiyor Ah! Bir kramp… Kolumun hemen içinde Ve son… na yaklaştım Kepenkler kapanıyor artık Son defa nefes almak Boğuluyorum… Nefes… Sim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir “An” Geldi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir “An” Geldi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.