İnsanız topraktanız hep cennetten gelmişiz Âdemin can yoldaşı Havva’dır senin adın, Akılla, sevda ile, sevgiyle yükselmişiz Yaratılış gereği Âdem özdeştir kadın.
Nezaketin sembolü, muhabbetin kaynağı Açılmış güle benzer nazlı yârin yanağı Sevdiğine emanet yüce gönül konağı Mutluluğun çiçeği sadık bir eştir kadın.
Kimi gurbette kalmış kiminin aklı sıla Ana yarısı teyze, babakardeşi hala Bu bir sevgi harmanı gelmez akla hayale Abla, bacı gerçeği, seven kardeştir kadın.
Kol kanat geren odur, yavruların üstüne Can katar erdem katar kardan beyaz sütüne Cennet ayağındadır bak Peygamber kültüne Annelerin meleği başlarda taçtır kadın.
Beyaz atlı prensler vurulmuş güzeline Herkes gıpta etmekte tel duvaklı geline Ana başta taç iken olur tonton bir nine Ailenin bezeği doğan güneştir kadın.
Gönlü güzel olursa Hint’te Çin’de bulunmaz Canımız cananımız, asla onsuz kalınmaz Âdem kadınsız olmaz, kadına doyum olmaz Kalplerde bin bir renkle açan çiçektir kadın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlü güzel olursa Hint’te Çin’de bulunmaz Canımız cananımız, asla onsuz kalınmaz Âdem kadınsız olmaz, kadına doyum olmaz Kalplerde bin bir renkle açan çiçektir kadın.
EVET TAMAMEN KATILIYORUM SİZE YÜREĞİNİZE VE KALEMİNİZE TEŞEKKÜRLER SELAM VE SAYGILARIMLA.......
Canımız cananımız, asla onsuz kalınmaz
Âdem kadınsız olmaz, kadına doyum olmaz
Kalplerde bin bir renkle açan çiçektir kadın.
EVET TAMAMEN KATILIYORUM SİZE
YÜREĞİNİZE VE KALEMİNİZE TEŞEKKÜRLER
SELAM VE SAYGILARIMLA.......