Sular gibi akıyor, zamanın durağı yok Ummanda gider ömür, feneri, çırağı yok, Leylâ’nın Mecnun’una vuslatı yaklaştıkça Takdirin rüzgarında menzile merağı yok.
Aşk gemisi bu gemi , bir meçhule yol alır Nice gurbet geçilir, nice aşklar yaşanır Güneş doğar ufuktan, gökler yine kararır Ümidi keser olma, deme sen felahı yok.
Lâkin rota düz olsun, sapmasın sağa sola, Üstümüzde bulut var, canandan rahmet ola Mülkün sahibi o’dur, çıkmışız sonsuz yola Ecel gelecek er geç, bu işin dermanı yok.
Halil İbrahim menzile geldi, ha gelecek İnşallah yüce Rabbim inayeti verecek Bülbül gibi şakıyıp, tevhidi söyleyecek Elinde hiç kimsenin yazılı fermanı yok.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FERMANI YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FERMANI YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk gemisi bu gemi , bir meçhule yol alır Nice gurbet geçilir, nice aşklar yaşanır Güneş doğar ufuktan, gökler yine kararır Ümidi keser olma, deme sen felahı yok.
Lâkin rota düz olsun, sapmasın sağa sola, Üstümüzde bulut var, canandan rahmet ola Mülkün sahibi o’dur, çıkmışız sonsuz yola Ecel gelecek er geç, bu işin dermanı yok.
Halil İbrahim menzile geldi, ha gelecek İnşallah yüce Rabbim inayeti verecek Bülbül gibi şakıyıp, tevhidi söyleyecek Elinde hiç kimsenin yazılı fermanı yok.
Yüreğinize sağlık,inciler dökülmüş gönül kaleminizden,İnsanlar ölümü her an tarılasalar ona göre hayatlarına çeki düzen verseler,hayat bambaşka olur,huzur olur.selam ve dua ile..
Halil İbrahim menzile geldi, ha gelecek İnşallah yüce Rabbim inayeti verecek Bülbül gibi şakıyıp, tevhidi söyleyecek Elinde hiç kimsenin yazılı fermanı yok var ola yüreğin dost şair.Kutladım selamla
Ummanda gider ömür, feneri, çırağı yok,
Leylâ’nın Mecnun’una vuslatı yaklaştıkça
Takdirin rüzgarında menzile merağı yok.
Aşk gemisi bu gemi , bir meçhule yol alır
Nice gurbet geçilir, nice aşklar yaşanır
Güneş doğar ufuktan, gökler yine kararır
Ümidi keser olma, deme sen felahı yok.
Lâkin rota düz olsun, sapmasın sağa sola,
Üstümüzde bulut var, canandan rahmet ola
Mülkün sahibi o’dur, çıkmışız sonsuz yola
Ecel gelecek er geç, bu işin dermanı yok.
Halil İbrahim menzile geldi, ha gelecek
İnşallah yüce Rabbim inayeti verecek
Bülbül gibi şakıyıp, tevhidi söyleyecek
Elinde hiç kimsenin yazılı fermanı yok.
Yüreğinize sağlık,inciler dökülmüş gönül kaleminizden,İnsanlar ölümü her an tarılasalar ona göre hayatlarına çeki düzen verseler,hayat bambaşka olur,huzur olur.selam ve dua ile..