Gel gör ki, laf anlamıyor bu gönlüm... Bunca yıllar Bir ömür boyu Başına gelmedik kalmadı Sevgi için çalmadığı kapı da olmadı... Göz yaşları Seller gibi aktı pınarlarından Nice ilkbaharını yazını, sonbaharını, kışını sevda uğruna kurban etti hep Niye!? Neden!? Niçin? Ömrünce ağlasın diye mi? Gülmedi yüzü sevdadan yana... Anlamadı, anlayamadı, anlamak istemedi onu hiç kimse... Nasıl güvensin şimdi insanlara? Nasıl inansın? Nasıl bağlansın? Hepsi yüzüne karşı dost, Hepsi senden beklentilerini alıncaya kadar dost Sonrası da hüsran... Sırtını dönüp giderler. Bir de sırıtarak gülerler giderken Ne veda vardır Ne de bye bye... Hoş çakal diyen bile olmaz. Bu mudur hayatın tek felsefesi??? YİYİP İÇECEK, DÖNÜP GİDECEK HER ŞEYİ ANINDA UNUTACAK... Öyle mi!? Yazık... ben böyle ilişkide yokum. Kalp inlemedikçe gönül sızlamadıkça gözler ağlamadıkça Yürek yanmadıkça neyleyim o sevdayı? Ne yapayım o sevgiyi? her şeyiyle benim olmadıkça gelip bir ömür bende kalmadıkça canımın canı olmadıkça bana her an CANISIM demedikçe Neyleyim dostlar, neyleyim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEYLEYİM...!?(Son şiirlerimden) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEYLEYİM...!?(Son şiirlerimden) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben böyle ilişkide yokum. Kalp inlemedikçe gönül sızlamadıkça gözler ağlamadıkça Yürek yanmadıkça neyleyim o sevdayı? Ne yapayım o sevgiyi? her şeyiyle benim olmadıkça gelip bir ömür bende kalmadıkça canımın canı olmadıkça bana her an CANISIM demedikçe Neyleyim dostlar, neyleyim...
SAFİ SEVGİDEN YANA OLANLAR HEP AYNI ARZULAR İÇİNDELER DEĞERLİ DOST YÜREK AMA GÜNÜMÜZ SEVGİLER MALESEF ÇOĞUNLUKLA MENFAATLERE DAYALI.ANLAMLI GÜZEL DİZELER SEVGİ DOLU YÜREĞİNİZİ KALEMİNİZİ TEBRİK EDİYORU DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM.SELAM SAYGIMLA....
Değerli şairin sevgiye dair güzel yorumu sevmek ve vefa sevginin mayasıdır bu mayayla yapılan güzel ekmekler ömür boyu yenir.Şiiriniz anlamlı ve güzeldi şairi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Keşke o soruların cevaplarını bulabilsek...İnanın o zaman dünya,yaşamak,dostluklar,sevmek,aşk daha bir anlamlı olurdu... Sen canını veriyorsun,farkına varmıyorlar.Ya da fark ediyorlar da işlerine gelmiyor,bencilce bırakıp gidiyor... Yüreğinize sağlık...Sevgi ve saygı ile
Kalp inlemedikçe
gönül sızlamadıkça
gözler ağlamadıkça
Yürek yanmadıkça
neyleyim o sevdayı?
Ne yapayım o sevgiyi?
her şeyiyle benim olmadıkça
gelip bir ömür
bende kalmadıkça
canımın canı olmadıkça
bana her an CANISIM demedikçe
Neyleyim dostlar,
neyleyim...
SAFİ SEVGİDEN YANA OLANLAR HEP AYNI ARZULAR İÇİNDELER DEĞERLİ DOST YÜREK AMA GÜNÜMÜZ SEVGİLER MALESEF ÇOĞUNLUKLA MENFAATLERE DAYALI.ANLAMLI GÜZEL DİZELER SEVGİ DOLU YÜREĞİNİZİ KALEMİNİZİ TEBRİK EDİYORU DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM.SELAM SAYGIMLA....