Yüreğime bak! birazdan yağmurlar çiseleyecek sana gelecek hepsi sevmek için gözünü yıkayacak
Her hasret acının üstüne kurulmaz benimkisi senin acılarının üstüne kurulu anlıyor musun benimkini ? anlıyorsun demi yar!
Şimdi sıcak hasretle soğuk gecelerin nefesini alıyorsun değil mi ? hangi gecelerin benim olduğunu şimdi daha iyi anlıyorsun yar!
Ay neden hep puslu yüreğimde? güneş niye göz yaşıyla doğuyor ? biliyor musun benim karanlığımı ? pencerem niye her zaman açık ! biliyor musun ışığın varlığını? şimdi beni daha iyi anlıyor musun yar? anlıyor musun?
Rüzgarlar hep karayelden esiyor şehrime üşüyorsun bende hep üşüyorsun dar geliyor elbiselerim tenimde çekiliyorum benliğimin derinliğine dar geçitlerden geçiyorum anlıyor musun şimdi yar? anlıyor musun!
Neden üşüyorum mevsimler boyu içimin neden çok titrediğini ne çok kavuşmak istediğimi ne çok adım atmak istediğimi şimdi daha iyi anlıyor musun yar? anlıyor musun?
Ellerim kirlendi toprağında çamurlara belendi yastığında kafam hani saçlarını dolamıştım ya rüyamda boynuma sızılarını sarıp yaralarıma şimdi rüzgarlarla bulutlara taşıdım yalnızlığımı anlıyor musun şimdi yar? anlıyor musun ?
Anlıyor musun sevdamı? uçsuz bucaksız sonsuz kervanların taşıdığı umutlarıma arka verip sana yolladığım yandığım alevleri görüyor musun yar? görüyor musun?
Şimdi sende yanıyorsun biliyorum çünkü ben, seni …sen… çünkü beni sana bırakıyorum anlıyor musun yar?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneş Niye Göz Yaşıyla Doğuyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneş Niye Göz Yaşıyla Doğuyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Süleyman'ın rüzgarları iyi ki çekip getirmiş yağmurları gönlünüze.O yağmurlar yağmasaydı bu çiçekler açarmıydı gönül bahçenizde.Bencilliğimi affedersiniz değil mi? O yangınlardan amber kokuları geliyor.oOkurken çok keyif aldım teşekkür ederim.
ANLAŞILMAYACAK BİŞEY YOK APAÇIK ANLATMIŞSINIZ.. SİZ ANLATMIŞSINIZDA BAKALIM O ANLAYACAKMI ÖNEMLİ OLANDA BU DEĞİLMİ KALEMİN MÜREKKEBİNDEN AKIVERMİŞ O SAF VE BÜYÜSÜ HİÇ BOZULMAMIŞ SEVDAYA...
BAZEN SOĞUK YAKAR,SICAK DONDURUR DOST.... Güzel yazmış yine kalemin...Sevgiler bırakayım sayfaya sıcak kalsın yüreğin, üşümesin...Ve ağlamasın güneşler sabahlarında.. Ne zaman anlarsa sevilen seveninin yüreğini..O zaman kelimeler tükenir dilde dudakta..Güzelliklerle kal,yalnız kalma.. Tebrikler.ESRA
her doğum bir sancıya gebe güneş ne yapsın üstat göz yaşında hayat var diyenler yalancı mı çıksın umudu nadasa bıraktığımız yüreklerde hiç hasat zaman olmamış kigüneş göz yaşıyla doğacak elbet rahmete kavuşacak toprak yürek saksı umuda kucak açan ne varsa hepsi.... sevigler saygılar