Gül gözlerim hadi gül, Gül artık ne olur? Yazık oldu koca bir ömre... Yetmedi mi arayışların? Yetmedi mi yakarışların? Yetmedi mi göz yaşların? İnleyen kalbini dinle biraz. Hiç umut yok mu, sevgiden yana? Sevda bu kadar acımasız mı? Öyle ise, öyle ise boş ver... Sen de unut hepsini Bir çizgi çek Hadi ne olur, Gel, bir çizgi çek hepsine... Yetmez mi sana verilen acılar? Yetmez mi bunca ceza? Yetmez mi seni yok bilmeleri? Yetmez mi, sevgiye verilen ömür? Yetmez mi ki!? Sensiz bir dünya seçmeleri... Yum gözlerini, Mil çek yüreğine, Sen de yok say hepsini.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOK SAY HEPSİNİ... (son şiirlerimden) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOK SAY HEPSİNİ... (son şiirlerimden) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gel, bir çizgi çek hepsine... Yetmez mi sana verilen acılar? Yetmez mi bunca ceza? Yetmez mi seni yok bilmeleri? Yetmez mi, sevgiye verilen ömür? Yetmez mi ki!? Sensiz bir dünya seçmeleri... Yum gözlerini, Mil çek yüreğine, Sen de yok say hepsini.
YOK SAYMAK KURTULUŞMU DÜNLERDEN? AMA YİNEDE VEFA VERİP VEFA ALAINMADIYSA BİR ÖMÜR BİRAZDA KENDİSİ İÇİN YAŞAMALI İNSAN OĞLU ANLAMLI GÜZEL DİZELER CANDAN TEBRİKLER DEĞERLİ DOST YÜREK TEBRİK EDİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM.SELAM SAYGIMLA...
İsyan...Çekilen acılara,duyulan karşılıksız aşka isyan...Gözden akan yaşlara,sevgilinin acımasızlığına,hayata,yaşanmışlıklara isyan.Unutma isteği... Yürekten dökülen anlamlı dizeler. Sevgi ve saygı ile
sAYIN ŞAİR SUAT BEY ŞİİRİNİZDE KAYBETMİŞLİĞİN ACISI VEDE TUTSAKLIĞIN ACISI VAR YÜREĞİNİZDE BUDA ŞİİRE YANSIMIŞ İNANIN ÇOK GÜZEL ANLATIMI VAR İÇİNİZİN YANDIĞINI PİŞMANLIĞINI GÖRÜYORUM.GERÇEKTEN GÜZEL BİR ŞİİR .YÜREĞİNİZE SAĞLIK EFENDİM.TŞKLR.SUNAY CIBIROĞLU.
Sevgili dost şairem güzel yorununuza teşekkürler ederim.Sağ olunBana onur ve gurur vediniz.Ayrıca da bana büyük bir sürpri,z yaşattınız.Tekrar beklerim.Sevgilerimle.Ben de Sizin sayfanıza gittim iki şiirinize yorumlarını yazdım.Kutlarım.By By.
Yetmez mi sana verilen acılar?
Yetmez mi bunca ceza?
Yetmez mi seni yok bilmeleri?
Yetmez mi, sevgiye verilen ömür?
Yetmez mi ki!?
Sensiz bir dünya seçmeleri...
Yum gözlerini,
Mil çek yüreğine,
Sen de yok say hepsini.
YOK SAYMAK KURTULUŞMU DÜNLERDEN? AMA YİNEDE VEFA VERİP VEFA ALAINMADIYSA BİR ÖMÜR BİRAZDA KENDİSİ İÇİN YAŞAMALI İNSAN OĞLU ANLAMLI GÜZEL DİZELER CANDAN TEBRİKLER DEĞERLİ DOST YÜREK TEBRİK EDİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM.SELAM SAYGIMLA...