Pisem pisem yağan yağmurda Baharı ciğerlerimize doldurup Eller kenetlenmiş, parmaklar iç içe Gözlerde o sevdanın ışığı ile Geriye bakmamak kaydı ile Yaşamak isterdim seninle... Yada bir elini Belime dolamışsın Başın omzumda Gül kokunu Ciğerlerime Doldura doldura Arada bir durup Gözlerinin içine dalıp Orada sevdamızı okuyup Eğilip de kulağına Aşkımızı Fısıldamak isterdim. Sana yazdığım şiirlerimi Sana yazdığım mektuplarımı “SEVGİLİYE” diye başlayan Duygu ve sitemlerimi Taa yürekte hissedip Göz pınarlarımda birikmiş Mutluluk yaşlarıyla Usul usul Sana itiraf edip Yudum yudum Sevdamızı tatmak isterdim... Geriye kalan Üç günlük ömrümde Seni seninle yaşamak isterdim. .. Sanırım, kaçtı tirenim Bak şimdi Kızıl ufuklara Daldı gözlerim... Anladım güzelim Yolumuz buraya kadar Sana uğurlar ola... Kalbindeki sevdalar Mutluluk menzilin ola. Ne yapalım güzelim? Yaşam bu... Yazgı değişmiyor Bana da, acılarımla Hasretimle Yanaklarıma uzanan Yaşlarımla, Yaşamam kalıyor... Kendime bakarım, Bakarım canım... Bakarım buna meraklanma.. Sen mutlu ol yeter ki, Benim için meraklanma.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTLU OL SEN, MERAKLANMA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTLU OL SEN, MERAKLANMA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin yarısına kadar içimde bir umutla okudum şiirinizi.Ne kadar umut dolu bir şiir derken,sonları hüzünlendirdi yine... Sevmek,yürekten sevmek budur,her acıyı çekmeye razı olup "sen mutlu ol " diyebilmektir...O kocaman yüreğinizi kutluyorum...İnşallah giden tez zamanda döner.Sevgi ve saygı ile
Sevgili dostum genç ozan, yorumların bana güç veriyor.Şiirlerimin gençler tarafından da sevilip, beğenmilmesi bana onur vedi.Tşklr.Yüreğinize sağlık.Yine beklerim.
Yüreginize saglık
Çok saygılar