Uzun bir süreliğine hayatın gri yüzünü fırçamla renklendirmeye gidiyorum Emin olun tuvalimde çokca deniz mavisi, güneş sarısı, çimen yeşili kullanacağım… Belki bir gün fonda o tablo ve altında hayata dair dizelerle tekrar dönerim bu sayfaya, hoşça kalın gönüldostları. Mutlu kalın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........AĞLAMA KUZUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........AĞLAMA KUZUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu güzel şiirinize yorumda gecikmişim, özür diler, bu duyarlı şiirinizi ve de tavrınızı yürekten kutlarım, teşekkürler, saygımla, selamlar...ilhamınız daim olur inşallah...
Heybem boş değil Sana onur getirdim O olmasa yanımda Karşına nasıl gelirdim
Yol boyu çalıp çırptılar Senin hakkına uzanıp Senin geleceğinden kırptılar ………Direndim ………..Savaştım …………..Uğraştım Olmadı affet Durmadan çoğaldılar ............çoğaldılar .….........çoktular
Gör işte .........Bak ellerime ................Bak yüzüme .....................Çöz hayatın şifresini
……………..Şimdi sahne senin ……………………Sana devrediyorum ……………………………İnsanca bir yaşam için ………………………………………………Hadi sen arala hayatın perdesini
……………………..Ağlama kuzum benim………………………. ……………………..Ağlama dayanamam………………………… ... Ağzına, yüreğine sağlık. Zevkle okudum bu güzel şiiri. Kalemin daim olsun. Selamlar…
mükemmel kutluyorum şairinde dediği gibi sen ağlama nazlı bebek zaten ağlatacaklar baban nasıl Şehit oldu birgün anlatacaklar dayan Elif kadın dayan kara gündür geçecek Sabrın çiçekleri birgün filzlenip bitecek
Ooff arkadaşım!ana yüreğinin sesini ne kadar duygulu anlatmışsın :(( devir zamanı gelmiş demek! işte hayat, acısı tatlısıyla sürüp gidiyor kuşaktan kuşağa.çok güzel anlamlı ve yürek yakan dizelerdi yüreğine kalemine sağlık sevgilşi arkadaşım.başarılarının devamı dileklerimle selam sevgiler...
teşekkürler Zehracığım.............. son zamanlarda yağlı boya çalışmalarına ağırlık verdim,birazda hayatı renklendireyim fırçamla. o nedenle siteden uzun bir süre uzaklaşıyorum.............. dönermiyim bilemiyorum.......... görüşürüz canım,güzellikler seninle olsun................hoşça kal............
Uzun bir süreliğine hayatın gri yüzünü fırçamla renklendirmeye gidiyorum Emin olun tuvalimde çokca deniz mavisi, güneş sarısı, çimen yeşili kullanacağım… Belki bir gün fonda o tablo ve altında hayata dair dizelerle tekrar dönerim bu sayfaya, hoşça kalın gönül dostları. Mutlu kalın.
Şiiri okudum çok güzeldi yanlız bu bölümü okuyunca şiiri unuttum bu bölümüde pek anlamadım arkadaşım.....
............................her ne ise saygım sevgim sizinle
öncelikle yorumunuz için çok teşekkürler dost............... o altta siz gönül dostlarına yazılmış bir nottu................... aranızdan ayrıldığıma dair..........belki bir gün tekrar burada buluşuruz belli mi olur.............sevgiyle kalın,mutlu kalın...............
çok duygulandım..içinizdeki sevgiyi..ve yaşadığımız çirkinliklerdeki yansımayı.. çok içten çok güzel anlatmışsınız..en kısa zamanda..güzel şiirlerinizle birlikte dönmenizi ..bekliyeceğiz..tebrikler..çok güzeldi şairem..sevgimle..
çalarlar çırparlar köprü başlarına dururlar geçenden3 geçmeyenden 5 akçe alırlar ama keser döner sap döner gün gelir hesap döner. hesabı kolay olanlardan eylesin ALLAH. GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR. DUYGULAR COŞMUŞ
Uzun bir süreliğine hayatın gri yüzünü fırçamla renklendirmeye gidiyorum Emin olun tuvalimde bolca deniz mavisi, güneş sarısı, çimen yeşili kullanacağım… Belki bir gün fonda o tablo ve altında hayata dair dizelerle tekrar dönerim bu sayfaya, hoşça kalın gönül dostları. Mutlu kalın.