KADER DENEN OYUNŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Bir sohbet sırasında ; çok değer verdiğim ve kadım dostum olan çok sevdiğim biriyle kaybettiğimiz sevdiklerimizden bahsederken yaşanan yoğun duygu paylaşımından etkilenmem sonucu,şiirden ziyade , kaleme dökülen cümleler topluluğu bunlar..ana baba ,bacı kardeş, yar yaren eş..ne fark eder ki..her biri bir parçamızı götürmüyor mu giderken sonuçta...ve bilmiyorum onlar kurtuldu diyebilir miyiz bu hayattan kopup , şu yada bu şekilde göçüp giderken....ama bırakılan onulmaz yaralarla yaşamanın tesellisi öyle sanıyorum ki yine paylaşabileceğimiz dostlar ve dostluklar oluyor…insan bunu yaşadıkça daha iyi anlıyor…bilmem yanlış mı düşünüyorum..
KADER DENEN OYUN KORKUM ÖLÜM DEĞİL2 Fakir -zengin ,Kral- köle Güzel -çirkin ,genç -ihtiyar Ha bir sabah , ha bir gece yarısı Ecel gelmiş can mı bekler Ha bir kış vakti ha bir ilkbahar Uyurken yada uyanıkken Ne fark eder Kaderden kaçınılmıyor ki Ha ana baba ,bacı kardeş, Ha yar ,yaren, ha evlat, eş.. Hatta murat almamış olsun oğlun kızın Kimin umurunda yarım kalan işin İstediğin kadar hayalin olsun İstediğin kadar da düşün Kimi severken kimi sevilirken Neylersin ölüm herkesin başında Tıpkı nefes alıp vermek gibi Nerde ve ne zaman geleceği bellimi Ama hayatın gerçeği biliyor musun Ve biliyor musun ki Korkum ölüm değil Kader denen oyunun çıkmazında Ayrılık adına Ölüm kadar Hala alın yazımızı yazan biri var Kaşif Kani ERTÜRK |
Tıpkı nefes alıp vermek gibi
Nerde ve ne zaman geleceği bellimi
Ama hayatın gerçeği biliyor musun
Ve biliyor musun ki
Korkum ölüm değil
Kader denen oyunun çıkmazında
Ayrılık adına Ölüm kadar
Hala alın yazımızı yazan biri var
HAYATIN GERÇEĞİ OLAN DİZELERİNİZİ OKURKEN GÖZLERİMİN ÖNÜNDEN NELER GEÇTİ NELER! İNSANLAR BİR NEFESLİK.BAKIYORSUNUZ BİR VAR, BİR YOKLAR..HANİ BİR SELÂ SESİ DUYARIZ İÇİMİZDEN BİRİ DAHA HAKKIN RAHMETİNE KAVUŞMUŞ DER O AN ACABA BİZE NE GÜN, NE ZAMAN NERDE,NASIL GELECEK DİYE DÜŞÜNÜRÜZ İSTER İSTEMEZ.ÇABALARKEN HAYATIN İÇİNDE BİRGÜN BİR BAKARIZ ZAMANIN BİR YERİNDE YA TEL. ÇALAR,YA KAPINIZIN ZİLİ BİR HABER GELİR SEVDİĞİNİZ BİRİ ARANIZDAN AYRILMIŞTIR DONAR KALIRSINIZ NE AĞLAYBİLİR,NE DE BİR KELAM EDEBİLİRSİNİZ.YÜREĞİNİZE BİR ACI ÇÖREKLENİR YAPACAK BİR ŞEY YOKTUR KENDİNİZCE BİR TESELLİ ARARSINIZ AH!İŞTE ŞUYDU, BUYDU DİYE AMA NAFİLE OLDUĞUNU SİZDE BİLİRSİNİZ.ÖLÜM BİR GERÇEK KAÇIŞ YOK,BİRDE BUNUN CANINIZDAN CAN BİLDİĞİNİZ BİRİNE GELMESİ ONUN GÖZLERİNİZE BAKA BAKA ELLERİNİZDEN KAYIP GİTMESİ ACILARIN EN ZORU OLSA GEREK,BİR ÖMÜR VERDİĞİNİZ İYİ KÖTÜ GÜNLERİ PAYLAŞTIĞINIZ YARIM,YÂRİM DEDİĞİNİZ İNSANIN SİZİ ARDINDA BIRAKIP GİTMESİ!BUNUN ACISINI YAŞAYAN BİLİR NE GEÇEN ZAMAN UNUTTURUR,NEDE YENİ BİR YAŞAM DENEMESİ!O YARA ,O ACI SİZİNLE GÖZLERİNİZİ SONA KAPATINCAYA KADAR SÜRER GİDER.AMA DEDİĞİM GİBİ ,HEPİMİZİN BİLDİĞİ GİBİ ÖLÜM BİR GERÇEK VEREN HAK,ALAN HAK DEYİP DAYANMAKTAN BAŞKA ÇARE YOK.TÜM KAYBETTİKLERİMİZE ALLAHTAN RAHMET DİLİYOR,CANDAN TEBRİK EDİYORUM DUYARLI YÜREĞİNİZİ KALEMİNİZİ DEĞERLİ DOST YÜREK.BAŞARILARINIZIN DEVAMI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR...