AŞKLA SAVAŞDIM YENİLDİM
Sen beni katlettin.
Bu savaşın gazisiyim. Yorgun düşmüş bedenim. Yağmalanmış kalbimle, Senin esirinim. Sen bana hükmettin. Ben senin sömürgenim. Ekonomimi çökerttin. İç savaşa yönelttin. Hayatı bana zehir ettin. Sen beni mahvettin. Tanınmaz halde bedenim. Istırap içindeyim, Çektiğim acıları. Yansıtamıyor kalemim. Sen beni kahrettin. Hayatı bana zehir ettin. Ömrümü heba ettin, Yaşama sevincimi. Elimden aldın gittin. |
"Gelgit sevdalarınla, duygularınla oynadın bu oyunu ve sıkıldığın her anda da gittin tıpkı son gidişin gibi. Acılarımın çığlıkları kıyıya vuran vaveylalar gibi tüm benliğimi sarsada acılarında tıpkı varlığın gibi beni yaşatıyor. Üzülmüyorum dersem senin gibi olurum diye korkmuyor değilim, Senin gibi yalancı...Aşk ve sevgi katili biri olmak istemiyor benliğim. Sana dair hissettiklerimin seninle alakası olmadığını anlıyorum şimdi. Bende ki sendi seni tanrılaştıran ve asıl sevdiğim yüzüne baktığımda gördüğümden ziyade içimde yaşattığım, hep bir gün olgunlaşıp kazanacağımı sandığım bir kavgam olan bendeki sen.
Belkide hatam bu oldu sana dair. Kavgasız savaşsız bir aşk olmaz sanırdım. Hep mücadele edip bende ki seni kazanmaya çalışırken bendeki tahribatlarını farkedemeyecek kadar körleştirdiğim mantığım farkedememiş aslında bendeki sen’in aynaya baktığında gördüğün sen olmadığını. Ben bunu sırtıma sapladığın hançerinle farkettiğimde artık yenildiğimi anladım..
Sevginin olmadığı bir birliktelikte sen sevginin senin sevdiklerinden ayrılmak olduğunu sanıp, verilen kendince tavizin aşk olduğunu sanacak kadar çocuktun ve asla büyüyüp sevgiyi anlayamatacak kadar aşka kapalıydı kalbin. aşkı değerlerin minumumunu barındırman bile yeterliydi beni sevip sayıp benimle bir olabilmek ama sen o minumum değerlerden bile yoksun iken senden beklenemezdi böyle bir anlayış ve karar verebilme yeteneği.
Çevremizdeki herkes gibi sende dünyaya sevgi ve aşk için geldiğini sanıp kolayca iki dudağıın arasından çıkartmaya cüret edebildiğin Seni Seviyorum kelimelerini ne kadar hoyratça kullandın. Ne kadar kolay sapladın hançerini sırtıma hemde sendeleyip düşmekte olan bedenime. Kendinle gurur duy Aşk yoksunu aciz insan.Bu gördüğün senin eserin... Seni canından çok sevenin canını en kolay alan kişi seçildin bende. Aşk mahkumluğu seninle gurur duyuyor. Şimdi yeni ufuklara aç yelkenini, yeni limanlar bul kendine yaralı bedenini tamir edeceğini , ruhundaki bensizlik nasıl kapanacak bunu hiç düşünme bile....
Çünkü benden gayrı seni benim kadar sevebilecek birinin olmadığını anladığın an benim için çok geç kaldığını ve bizim için çok geç olduğunu yönlendirilmeye meyilli mantığına sokmak zorunda kalacaksın.Acıklı bir Aşk hikayesinin mutsuz sonla biten son perdesinde türk filmlerini aratmayan verdiğin tahribat bende bir ömür boyu kalacak...
Bu aşk değil bir savaştı ve ben kaybettim şimdi Git biraz da başka yürekleri kır!"
Dil-dar tarafından 2/20/2010 9:53:48 AM zamanında düzenlenmiştir.