(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vurulmak Sana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vurulmak Sana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve kıyasıya bir vurgunla ve başka memlekete uğratmayacak bir sürgünle parça parça teslim olmak göz bebeklerine bir ömür boyu .... yüreğinize saglık..güzel şiirinizi kutlarım..sevgiyle
ve kıyasıya bir vurgunla ve başka memlekete uğratmayacak bir sürgünle parça parça teslim olmak göz bebeklerine bir ömür boyu
duruluk çizginden hiç bir zaman ayrılmadan.. lafı dolandırmadan getirdin yürek başucumuza koydun.. karmaşa olsa da.. sen daima kasırganın karnında umuttun.. bir yel gibi.
ve kıyasıya bir vurgunla ve başka memlekete uğratmayacak bir sürgünle parça parça teslim olmak göz bebeklerine bir ömür boyu Ne kadar güzel bir anlatım tebrikler,selamlar.
büyük bir saygıyla tane tane adımlarla yaklaşmak yakınlığına su gibi dokunmak varlığına
Yanında yangınlar alev alev sarsa da dört bir yanımı yarınlar geçirmeye niyetlenmek seninle doyasıya
BU KADAR ASİL SEVEN YÜREĞİNİZ MURADINA ERSİN İNŞALLAH.. ÖRNEK OLSUN GÖNLÜNÜZDEKİLER, NUMARADAN SEVİYOR GÖRÜNENLERE... BELKİ ÖĞRENİNLER NASIL SEVİLİR DİYE.
vurulmak sana hem korkarak hem aşık olurcasına hem ısınmak güneşinde hem yanmak kor alevinde vurulmak sana seni seviyorum demek kadar kolay değil inan bana tedirgin bakmak gözlerine ellerine dokunamamak vurulmak sana tarifsiz duyguların eşiğinde ezilmek kanaya kanaya...
vurulduk şair şiirinle yenilendik sanki çok güzeldi
vurulmak ölmek değil ancak hep vurlumaklaRDAN bir hayat yaratmaktan da yorulduk sevgiye vurulduk gözlere yüreklere fikirlere vurulduk ama en masumunda aşka vurulduğumuzda öldük...
ben böyle okudum bu şiiri meselci dostum... sevgiler yüreğine
ve kıyasıya bir vurgunla ve başka memlekete uğramayacak bir sürgünle parça parça teslim olmak göz bebeklerine bir ömür boyu OYLE OLDUK HEWAL GOZLERINE BIR OMUR BOYU TESLIM OLDUK VE SURGUN ETTIK KENDIMIZI HIC BILMEDIGIMIZ DIYARLARA ONUN YUZUNDEN ONUN GOZLERINDEN..YENI ZELANDA DAN SELAMLAR...
/burada keyif keyif yudumlamak tabiri yanlış kullanım.keyif keyif ikileme olarak kullanılamaz.onun yerine keyiflice, keyfini çıkararak,keyfini alarak gibi olmalıydı./
hoş bir manzaraya dalarcasına kuşların uçarken dünyayı temaşa edercesine bakmak sana
/burayı da gözden geçirin./
sulamak kalbinin her bir hücresini içimden kopan ıslak bir sevgiyle
büyük bir saygıyla çok hürmetle yaklaşmak yakınlığına
saygı ve hürmet aynı anlama gelen kelimeler...çok hürmetle tabiri de uymamış zaten.
Yanında yarınlar geçirmeye niyetlenmek doyasıya
ve kıyasıya bir vurgunla ve başka memlekete uğramayacak bir sürgünle teslim olmak göz bebeklerine bir ömür boyu
've başka memlekete uğramayacak bir sürgünle' söz dizisinde anlam kargaşası var.sürgün zaten sürülmek anlamında ama siz burada başka memlekete uğramak istemediğinizi vurgulamak istiyorsunuz.uğramayan bir sürgün yerine uğratmayacak bir sürgünle deseniz problem ortadan kalkar.
evet şair iyi yazıyor ama bazı aksaklıkları belirtmek böylesi güzel yazma potansiyeli olan şairlerimiz açısından daha hayırlı olur diye düşünüyorum.eleştiri daima geliştirir.pohpohlama ile bir yere varamayız biz şairler.şiir emek ister.sen daha çok emekle ve acele etmeden şiirleri demlendirerek ve kafa yorarak ve en az hata ile asmaya karar verirsen inan iyi bir kalemsin daha da iyi yerlere gelirsin.diyeceksin ki senin şiirlerin yok ne konuşuyorsun.evet ben bir şiir okuyucusuyum ve bir edebiyatçıyım...yani şiiri bilirim şüphen olmasın.her şeye rağmen güzeldi şiirin.biraz daha üzerinde yoğunlaş daha da güzel olacak.saygı ve selamlar kardeşim.
teslimiyet, esaret can yakıcıdır. dizelerinizden anladığım kadarıyla hayat vericidir. belki de haklısın. çünkü bazı değerler uğuna teslimiyet, esaret can yakıcı olsa bile göze alınır. bu sevgili için bir ulaşma yoludur diğer davalarda hedefe varmak için bir adım geri atmaktır. tebrikler...
ve... olmak bir vucud tek bir ruh sonsuza giden yolda aşkı yudumlamak bazen acı olur bazen tatlı sen bakma hayat bu geçer geçer neler geçmediki onlarda geçer
............................... sonsuz saygımla su gibiydl şiir...
tane tane adımlarla yaklaşmak yakınlığına
su gibi dokunmak varlığına
yürekten yazılmış bir aşk dokunuşuydu dizeler,
kutluyorum.selamlarla,ESEN KALIN...