her dem sessizliğin kıyılarına vurup çaresizliği koynuna doldurup akşamdan kalan düşleri soldurup gecenin puslu gölgesine ...gitmek gerek...
bazen gitmek gerek uzun bir yola çıkıp can sıkıntılarını sollayıp virajlardan uçurumlara bakmayıp gönül hanene bol sıfırları atıp ... gitmek gerek...
bazen bile bile gitmek gerek doğru olduğunu düşünerek gel demeni beklemeden sessizliğe bürünerek sevdayı yüreğe ekerek yitmeden, çürümeden umut tohumlarını ...yeşertmek gerek...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTMEK GEREK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTMEK GEREK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen bile bile gitmek gerek doğru olduğunu düşünerek gel demeni beklemeden sessizliğe bürünerek sevdayı yüreğe ekerek yitmeden, çürümeden umut tohumlarını ...yeşertmek gerek...
.... Yüreginize saglik...cok güzel bir siir okudum..:)
bence de gitmek gerekir bazen ama peşin sıra gelmeyecek anılar gelirse ne anlamı var her ne kadar yürek gitmek istesede aslında hiç bir yere gidemez yada gitmesine izin verilmez ...................... kutlarım can çok şıktı .............
Sevgilinin ya kendiliğinden gelmesi beklenir hep,ya da gel demesi...Oysa biz nasıl bekliyorsak,sevgilinin de aynı şeyleri beklediğini düşünürsek eğer,ne güzel hüzünleri,anıları,hayalleri kaldırıp,yepyeni bir sevgiye yüreğinde yeşerterek gitmek gerek...Yüreğinize sağlık...Sevgiyle kalın
bazen bile bile gitmek gerek doğru olduğunu düşünerek gel demeni beklemeden sessizliğe bürünerek sevdayı yüreğe ekerek yitmeden, çürümeden umut tohumlarını ...yeşertmek gerek...
YİNE DE YÜREKLERDE GEL GİTLER OLMASIN...HOŞ DİZELERDİ...YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN...RABATLI