(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAKİM BEY-4 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAKİM BEY-4 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir ülkenin hakimleri, avukatları, savcıları, yurttaşlarının en büyük güvencesi olmalıdır. Çünkü bu ünvanlaı taşıyan kimseler, ülkenin en saygın insanları sayılırlar. Neden? Çünkü ALLAH dan sora, insan hayatını etkileyen çok önemli hükümleri veren insanlardır, bu kimseler. Bir ülkenin ve toplumunun hak ve hukukunu sorgulayan, yargılayan, kesin hüküm ve kararlara bağlayan insanlardır. Bu görevlerdeki insanlar, her an her saat ve dakika vicdan muhasebesi yapmak durumundadırlar. Onların verdiği kararlarla bir ülke insanı mutlu, yada mutsuz; özgür yada kısıtlı olur. Kainatta adaletin en büyük temsilcisi ALLAH dır. Ülkelerin ve toplumların yönetimide de, adaletin, hak ve hukukların hakça sağlanıp teslim edilmesinin de en büyük ve yetkili temsilcileri Hakimler, savcılar ve avukatlardır. Onun için insaf ve izan ölçüleri her zaman sorgulanmalı ve akıllarda tutulmalıdır.
Saygı ve sevgilerimle kutluyorum sizi ve duyarlı yürağinizi, kocakurtsoylum Recep bey Kemal Polat
Sevgili şairim Şu hâkim ile hasbihâlfaslınızı bitirmenize sevindik desek yersizdir.. Üzüldük desek yersizliğimiz ayyuka çıkar.. Meseleler vardır ki insandaki izanı ve mizanı kendi kazanında boza eyler.. Boza miktarını bilemiyoruz ama sizin meselenizde böyleydi.. Dualarla kardeşim
her şey savcıda düğümleniyor ne yazık ki, dostum... adil hakimlerin Allah yardımcıları olsun. güzel kurgulanmış, bir seri... gerçeklere ayna tutan dizeler. kuıtlarım. sağlıcakla kal, dostum.
Kainatta adaletin en büyük temsilcisi ALLAH dır. Ülkelerin ve toplumların yönetimide de, adaletin, hak ve hukukların hakça sağlanıp teslim edilmesinin de en büyük ve yetkili temsilcileri Hakimler, savcılar ve avukatlardır. Onun için insaf ve izan ölçüleri her zaman sorgulanmalı ve akıllarda tutulmalıdır.
Saygı ve sevgilerimle kutluyorum sizi ve duyarlı yürağinizi, kocakurtsoylum Recep bey Kemal Polat