seni seviyorum nefesim tutuklu eşsiz bir masal da geceye ay bulaştı saklan yakamozuna gözlerim kapanıyor hüznüm dar ağacında vazgeçme sakın ölürüm genç yaşımda (senyor)
seni seviyorum hiçe saydığım bendin sen özlemlerin son durağı yüreğime sızan ilk ışık fümesiydi gözlerin seninle dokunup yanmayı sevdim (sedanur)
seni seviyorum mazinin pervanesi dönmüyor artık tenim kan terini dökmüyor hislerin bana uyansın kabusların bitti acı yok oldu bak bin vuruşumla (senyor)
seni seviyorum kirpiklerime düşen gölgeydin ben yanarken gözlerimin seline setti ruhun her gece peri masalı söylüyor kulağıma nefesin senin ruhunda uyanmayı yaşam kadar sevdim (sedanur)
seni seviyorum can sunduk nankör suretlerin uğruna ver elini doğalım yazılan destanlarda içinde ki sen cennetin ilk yağmur damlası ağlama konu aşk bile olsa (senyor)
seni seviyorum gördüğüm duyduğum bildiğim sınırların dışında ruhum avuçların da bir yaşam sürsem cennet kokun dolsa içime ettiğim tüm yeminler ayaklarının dibinde bozulsa seninle geceyi güneşte yaşamayı sevdim (sedanur)
seni seviyorum seneler sonra çölün ortasında bir kardelen kışı yaktım hıncımın beslenen korlarıyla savaş meydanı aklandı yar suyunda gül simanı eksik etme ömrüm boyunca (senyor)
seni seviyorum hiç bir zerreni birbirinden ayırt etmeden senden sızan her damla muzice gibi düşmekte gönül toprağıma hüznün yedi kat yer dibi gülen yüzünde bulutlar yuva olur ruhuma ben sende en çok nefesinde nefes almayı sevdim seni seviyorum sevdiğim (sedanur)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
seni seviyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
seni seviyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABA ABLAM BENDE İKNİZİ SEVİYORUM NE GÜZEL SİNİZ OH BE NE GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM SİZLERİ İKİNİZİDE BEN SEVİYORUM SİZLERİ KUTLARIM SEVGİNİZ BİR ÖMÜR BOYU OLSUN BİTANELERİM SEVGİMİ BIRAKTIM SAYFANIZA SİZLERE BAKSINDA BİŞEYLER ÖĞRENSİN DİYE:)))))))))))))))))))
hoşgeldin ablacım yüreğin zaten sevgi dolu eminim buna ama istersen yinede misafir ederiz büyük bir şerefle:)iyi ki varsın bizde seni çok seviyoruz ablacım hayırlı günler...
bende böyle mutlu sevgi dolu askla yazilan yüreklerden tasan sevgiyi ciglik cigliga haykiran dizeleri seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm iste tam istedigim gibi hüzünlerden uzak umut dolu sevgi dolu bir siir mukemmel bir duet olmus sevginiz hic susmasin yüreklerinize hüzün hic ugramasin sevginiz bir ömür boyu sürsün dilerimmmm harikasiniz ,,,,,,,,,,,,her iki yürege slm olsun sevgiler biraktim yüregimden yüreklerinize,,,,,,,,,,,,,,,,
seni seviyorum seneler sonra çölün ortasında bir kardelen kışı yaktım hıncımın beslenen korlarıyla savaş meydanı aklandı yar suyunda gül simanı eksik etme ömrüm boyunca (senyor)
Öyle bir rumuz koymuşsun ki kendine hep kutladım Senyor diyesim geliyor Can Şairime, kutladım SENYOR sevgi ile...ve tam puan ile selam olsun dost Şair yüreğine...
SİZİ SEVİYORUM ALLAHIM SİZİ NAZARDAN KORUSUN GÜZELLERİM RABBİM SİZİ AYIRMASIN YASEMİN ÇİÇEKLERİNİ SAĞNAKLARDA BIRAKTINIZ SEVMENİN EN ÖZELİDİR HAYKIRABİLMEK CANIMSINIZ SİZE TATLILARIM YASEMİN DEN ÇOK SEVDİĞİ BİR ŞİİR ÇİÇEKLERİMLE BIRAKIYORUM KUTLARIM SENYORUM SEVGİMDESİNİZ....
SENİNLE YAŞLANMAK İSTİYORUM
Seneler Geçsin,Sen Beni bil ben seni bileyim istiyorum. Benim olduğun kadar dostlarının,Dostlarının olduğun kadar benim ol istiyorum. Nice sıkıntı ve zorluk yaşayıp anlatalım.
Yaşayalım ki,Öğrenelim hayatı ve destek çıkmayı. Birbirimizin omuzlarında ağlamalıyız. Sen çok dertlenip,içip arkadaşlarınla eve gelmelisin. Paylaşmalı ve beraber sıkılmalıyız. Öyle ki,yalnız sıkılmak sıkmalı bizi. Yaşayalım ki,paramız olunca sevinelim. Güzel günlerimizi,evimizde,bir şişe şarap ve pijamalarımızla kutlamalıyız. Ya da bazen dostlarla ucuz biralar içerek…. Böylece yaşamalıyız işte. Sonra çocuklarımız olmalı, Düşünsene senin ve benim olan bir canlı. Geceleri ağladıkça sırasıyla susturmalıyız. Sen arada mızıkçılık yapmalısın. Ve ben söylenerek sıranı almalıyım. Yorgun olduğum için yemek yapmamalıyım, Söylenerek yumurta kırmalısın. Hava soğukken birbirimize sıkıca sarılıp yatmalıyız. Zaman su gibi akıp giderken,Herşey yaşanmış bir hayatımız olmalı. Herşeye rağmen hiç bıkmamalıyız birbirimizden. Mutluda olsa,Kötüde olsa,Yaşadığımız günler bizim günlerimiz olmalıI. Saçlara düşünce yada gidince aklar, Çocukları güvence altına alıp gitmeli bu şehirden. Kavgasız,Her sabah cinayetle uyanılmayan,Sessiz bir yere gitmeliyiz. Geceleri balkonda denizi seyredip,Sandalyelerimizde sallanmalıyız. Eve gelip benden kahve istemelisin. Çocuklar gelmeli ziyaretimize, Geçmişteki hareketli günlerimizi anımsamalıyız. Öyle sevmelisin ki beni,Bu yazdıklarım korkutmamalı seni, Tebessümler açtırmalı yüzünde. Birgün bu hayatı bırakıp giderken, Sadece mutluluk olmalı yüzümüzde Birbirimiz sevmenin gururu olmalı “HERŞEYDE”…..
Kavgasız,Her sabah cinayetle uyanılmayan,Sessiz bir yere gitmeliyiz. Geceleri balkonda denizi seyredip,Sandalyelerimizde sallanmalıyız. Eve gelip benden kahve istemelisin. Çocuklar gelmeli ziyaretimize, Geçmişteki hareketli günlerimizi anımsamalıyız. Öyle sevmelisin ki beni,Bu yazdıklarım korkutmamalı seni, Tebessümler açtırmalı yüzünde. Birgün bu hayatı bırakıp giderken, Sadece mutluluk olmalı yüzümüzde Birbirimiz sevmenin gururu olmalı “HERŞEYDE”…..
hoşgeldi militanım:)önce harika yorumun için çok teşekkür ederim bizde seni çok seviyoruz biliyorsun dimi iyi ki varsın hayırlı günler dostum sevgimle saygımla uğurluyorum seni...
sevgim sizinle