son nefesin sebebi sen kanlı ellerin gezdi bedende acımadan şeytana uydun genç yaşta cellatlığı seçtin kendine utanmadan
goncasında bir güldü daha belki sevicekti yürüyecekti aydınlığa uzanmış ışıklı yolunda beyaz kefen yerine gelinlik olucaktı ipeksi teninde
babada acı ana yüreğinde sonu gelmeyen göz yaşı dularında ise katilin kara zindanlara mahkum olması aynı kızlarının bir çöplükte ölüme adanması gibi
belki cezan son bulacak mapusta peki sonra kurtuluş varmı vicdan mahkemesinde ruhun lime lime ezilcek yalnızlığın her anında tek dileğim bir damla gün ışığı uğramasın canına.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir katil senaryosu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir katil senaryosu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hoşgeldiniz evet yetmez doğru söylüyorsunuz helede adalet yeri türkiyese 5 sene ceza alıp çıkma şansı vardediklerinde beynimden vurulmuşa döndüm,bir kilo baklava çalan 10 sene yatarken canice işlenen cinayetin katili 5 sene alırsa bu ülkenin hali nereye gidiyor diye sormasınlar hayırlı akşamlar iyi ki varsınız...
AMINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN buna baska yorumum yok can dostum böyleleri icin yazmaya bile degmez ...duyarli yüregin dert görmesin saygilar slmlar hayirli geceler,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
hoşgeldin dostum evet deymez haklısın ama türkiyede ki bazı gerçekler insanın suratına tokat gibi vurulunca yürek susmadı işte iyi ki varsın hayırlı akşamlar...