Çok eskiden Geçmişte bir yelerde Panayırlar ……..gözbebeklerimize kurulurken …………………………Bez bebeğe ……………………....…Lastik topa …………………..……..Sevdalıyken kalplerimiz …………...…………….Dursaydı zaman ………...……………….Ve biz hiç büyümeseydik
Dudak büzerek ağladığımız anlara Küstüğümüz oyun arkadaşlarına inatla …………………………..Büyümesek ……………………..……Hep çocuk kalabilseydik
Kinlenmeden hayata Henüz zarar vermemişken insana Bilmezken öfkeyi ……………….nefreti ……………………..kini Henüz rastlamamışken ……………………..yılana …………………………..çıyana ………………………………..cana kıyana Orada Geçmiş zamanda bir yerlerde Büyüdükçe küçüleceğimize Hiç büyümeden kalabilseydik
Hayat elma şeker tadındayken Gülen yüzler çizerken ……………Güneşe kalemle Henüz tanışmamışken ………………Elemle ……………………….Kederle İşte tam orada Elimizde bir uçurtma ipi Öylece kalıverseydik
Büyüdü insan İçinde ki çıkmazlarda Kaybola kaybola yürüdü Her kabuk tazelediğinde İçten içe çürüdü Ayırt etmek zor oldu hası Hepsi sıra sıra dizildi aynı rafta Üstünde bir yafta “katkı maddesiz,organik” yazmakta ……………………………….…..aldanma
Şimdi Güneş hala sarı Ay beyaz Dal yeşilken gözümde Ve hala bir çocuk Gülümserken yüzümde İlk durakta insem diyorum
Haydi Kapın gelin ipi topu …………………Sizleri bekliyorum……………….......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........GÜNEŞ SARI / AY BEYAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........GÜNEŞ SARI / AY BEYAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇOCUK YILLARINI ARAYAN İNSANLAR OLDUK OLMALIYDIK DA O GÜZEL SICAK TERTEMİZ KANAATKAR SEVGİ DOLU MUTLU GÜZEL GÜNLER EN KÜÇÜK EŞYALARIN OYUNCAKLARIN BİZİ ÇOK MUTLU ETTİĞİ O ÇOCUK DUYGULAR...NE GÜZELDİ HER ŞEY ÇOK ŞEY DEĞİŞTİ ÇOK ŞEY KONFORLAŞTI AMA KALPLERİMİZ AÇ VE SUSUZ ÖKSÜZ BIRAKILDI...ŞİİRİ YAZAN KALEME TEBRİKLER..
" Pışıkıp, mızıkçılık yok ama... Bak, baştan söyleyeyim... Ta nirelerden topu kapıp gelecem gelecem gelmesine de... Cemal SAFİ'nin dediği gibi: ' YA EVDE YOKSAN ' Ya ' indim ' dediğin ' DURAK ' ta yoksan....
Her an yüzünde bir çocuk gülümsesin. Selam, şiirin ustası. Uzun bir aradan sdonra seni burda görmek ne güzel, gerçi ben de yokum buraklarda ya, neyse. Yüzündeki gülümsemeyi görebilmek için hergün burda yanında olacağım.
saf sevgileri mi saklasaydık, yoksa eski yılda mı kalsaydık, Yok, yok en iyisi bu şiirdeki çocukluğun seyrine dalsak.........İÇimden geldi ve yazıverdim.
Kinlenmeden hayata Henüz zarar vermemişken insana Bilmezken öfkeyi ……………….nefreti ……………………..kini Henüz rastlamamışken ……………………..yılana …………………………..çıyana ………………………………..cana kıyana Orada Geçmiş zamanda bir yerlerde Büyüdükçe küçüleceğimize Hiç büyümeden kalabilseydik ************************** ah sevgili şiir dostu ah nerde oyle şans ... şiirin katılmadığım hiç bir kelimesi yok... büyürken küçüldük ve kaybettik... neler kaybettik.?
çoğunu siz söylemişsiniz biraz da ben ilave edeyim
tertemiz dünyamızı engin hayal gücümüzü kaybettik kazanımlarımız bize has şeylerdi dünyevi kazanımları görünce büyüklere özendik, biraz daha mal biraz daha servet derken bir kavganın ortasından geçtik bize vaadilen bir şey yoktu aslında babamızdan yada yakınlarımızdan görmüştük kıt kanaat geçinmeyi adam gibi yaşamayı sevdiklerimize değer vermeyi bilirdik ama hayata atılınca böyle olmadığını öğrendik onlara benzedik sonra belli yaşilara gelince dönüp arkamıza baktığımızda dediğin gibi büyürken küçülmeye baaşladığımız farkettik ancak iş işten geçmişti
temiz düşlerimiz vardı gülüşlerimiz insanlık için temiz ideallerimiz sevgimiz vardı en güzel olan ve yüreğimizde bir sevgilisi çocukluğumuzun.... şimdi hani nerde?
kutlarım bu güzel şiiri derinden vurdu inceden bir sızı bıraktı yüreğime... sevgiler saygılar
keşke... bir ihtimal içimizdeki çocukla idare edeceğiz ki çok güzel bu bile... bir çocuk olanın bir de çocukluğunu kaybetmeyenin elleri temiz kaldı gerisi hikaye hep acı kokan hikaye...
Şimdi Güneş hala sarı Ay beyaz Dal yeşilken gözümde Ve hala bir çocuk Gülümserken yüzümde İlk durakta insem diyorum
Haydi Kapın gelin ipi topu …………………Sizleri bekliyorum……………….......
Ah be şaire İçimizdeki çocuk her zaman özlüyor çocukluğumuzu Çocukluğumuz mudur özlediğimiz yoksa onun masumiyeti, suçsuzluğu, temizliği ve saflığımıdır Hiç kimseye vurmak aklımıza gelmiyor muydu elimizde değnek olduğu halde Oyuncağımız alındığında ağlamaya başlardık değnek elimizde İnmek mümkün müdür bilinmez o durakta ama İnerken beni de çağır olur mu. Selam ve sevgilerimle.
Kinlenmeden hayata Henüz zarar vermemişken insana Bilmezken öfkeyi ……………….nefreti ……………………..kini Henüz rastlamamışken ……………………..yılana …………………………..çıyana ………………………………..cana kıyana Orada Geçmiş zamanda bir yerlerde Büyüdükçe küçüleceğimize Hiç büyümeden kalabilseydik
yüreğine sağlık arkadaşım. harika bir şiir okudum. keşke diyorum bende keşke hiç büyümeseydin. bunca acıyı bunca kırgınlıkları yaşamasaydık. bir yanımız değil bütünümüz çocuk kalsaydı. tertemiz riyasız yalansız sevgiyle aşkla orada kalsaydık.... çocuk kalan yüreğine .... sevgiyle....
sizi tekrar bu sayfalarda görmek beni çok mutlu etti.....kurgu va şiirdeki tarzınızı özledik...ve bir pervin hanım klasiği olan bu güzel şiirinizi kutluyor saygılar sunuyorum...
Cocuklugumda kaldi tüm düslerim.. Yalin ayaklarim, Zamansiz esen rüzgarin benden Caldigi ucurtmam, Cocuksu gözlerim,... Daglarda kostugum günlerim, Okulda yazdigim ilk harf, Ve mazide kalan O cocuk...
Hersey bir rüyadan ibaretmis... Gözlerimi actigimda..
Ve bundan sonra.. Yalanmis hersey oysa...
Geride kalan tek sey.. Kirik bir kalemin gözyaslari.
.. .. Yüreginize saglik...cok güzel bir siirdi..kaleminiz hic susmasin..:)