(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Gün...Bir Başka Hüzün Var Yür£ğimd£... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Gün...Bir Başka Hüzün Var Yür£ğimd£... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyamıyorum sesini ...Duyuramıyorum sesimi Kapattım bak gözlerimi ..Bir sen Bir ben varız şimdi... Hadi ...Hadi uzat ellerini Avuçlarıma Bırakıver sevgiyi... Ah ! Nerden çıktı şu ses Hüzün susmuyor bir türlü Neden ? Neden engelliyor beni? Gelmek istiyorum oysa Bir bilsen ! Bir bilebilsem ! Köklerinle sarıldığın toprağın olacağım Yaslanacağım çınarım olabilirmisin canımın içi... ........................................ Benim içimde düşler var. Ama gerçeklerle çok barışık . Sonra gerçekler var, düşlere çok açık. Yer değiştirirler ve beni kandırırlar hep hep hep... Düş sandığım gerçek çıkar, Gerçek sandığım düş....ne güzel bir şiirdi ..nehir denizine akar ...tebrikler Kıbrıslı şair..
...Duyuramıyorum sesimi
Kapattım bak gözlerimi
..Bir sen
Bir ben varız şimdi...
Hadi
...Hadi uzat ellerini
Avuçlarıma
Bırakıver sevgiyi...
Ah !
Nerden çıktı şu ses
Hüzün susmuyor bir türlü
Neden ?
Neden engelliyor beni?
Gelmek istiyorum oysa
Bir bilsen !
Bir bilebilsem !
Köklerinle sarıldığın toprağın olacağım
Yaslanacağım çınarım olabilirmisin canımın içi...
........................................
Benim içimde düşler var. Ama gerçeklerle çok barışık . Sonra gerçekler var, düşlere çok açık. Yer değiştirirler ve beni kandırırlar hep hep hep... Düş sandığım gerçek çıkar, Gerçek sandığım düş....ne güzel bir şiirdi ..nehir denizine akar ...tebrikler Kıbrıslı şair..